Raul Gonzales Blanco

Cand l-am cunoscut pe Raul am stiut ca nu m-am inselat. Ca om este de un bun simt iesit din comun, la fel cum este si in teren-un profesionist. Nu e de mirare ca CV-ul lui iti da fiori la prima citire. In cei aproape 15 ani in care a imbracat tricoul alb, Raul a marcat pentru Real Madrid nu mai putin de 214 goluri in 502 partide jucate in Primera. Marele Di Stefano spune despre Raul ca face si aparare la fel de bine asa cum ataca. Chiar daca este aproape de ”pensionare”, Raul are un joc de super clasa de fiecare data, iar cei care s-au indoit ca “el siete” nu mai poate face fata fotbalului de inalta performanta isi iau rasplata binemeritata. Raul doboara record dupa record in statisticile fotbalului spaniol si international.

Cu golul marcat contra Numanciei, Raul a marcat in toate meciurile jucate pentru Real nu mai putin de 307 goluri, fiind la egalitate cu Di Stefano pe primul loc in clasamentul marcatorilor pentru madrileni. Spunandu-I-se ca urmatorul record pe care il poate bate e reprezentat de pardidele oficiale jucate, Raul a raspuns simplu: “eu vreau doar titluri”!

Un răspuns to “Raul Gonzales Blanco”

  1. adi madrid Says:

    si eu sunt varsator la fel ca Raul ( idolul meu ) si sper ca intr-o zi sa ajung un fotbalist la fel de bun ca el . Real Madrid echipa mea de suflet Fortza Madrid dati tot ce puteti si veti castiga , sunt nr 1 fan al vostru , nu as putea trai fara acest club Ala Madrid .


Lasă un comentariu