Lenjerii de pat cu DINAMO

UPDATE: existent la vanzare

La magazinul lui Dinamo gasesti cam tot ce iti doresti. De la tricoul original de joc al oricarui jucator din lotul cainilor pana la  body-uri si scutece pentru bebe. Ceea ce lipseste (nu pentru ca nu au fost, ci pentru ca s-au terminat) sunt lenjeriile de pat. Ele vor veni cat de curand, numai ca sunt pusa in dilema. Lenjeria va fi si penru pat dublu si pentru pat de o singura persoana…Carui model sa ii dau ok-ul?

1. Cearsaf de pat rosu, perne rosii, cearsaf pilota rosu-cu doua fete identice…

2. Cearsaf de pat alb, perne albe, pilota rosu pe o fata, alb pe o fata… 

3. cearsaf de pat alb, perne rosii, pilota rosu pe o parte si alb pe alta…

40 răspunsuri to “Lenjerii de pat cu DINAMO”

  1. alina Says:

    toate sunt frumoase dar mai mult imi place nr 2

  2. loreley64 Says:

    oricat as fi eu de tauras…cred ca o iau pe pereti cu atata rosu…da’ imi place 2. totusi….
    desi nu sunt dinamovista…;)

  3. criserb Says:

    Stiu pe cineva care asteapta una 😛

  4. criserb Says:

    Eu zic sa fie nr 1

  5. lawrencesoft Says:

    Pentru mine, titlul corect al acestei postari ar putea fi „In pat cu dusmanul” !

  6. GGD Says:

    Exista si pentru 2 pilote,sau astea sunt singurele modele?

  7. mohui Says:

    ce inseamna 2 pilote, pat dublu-pilota 2 persoane?

  8. Fabri RDIS Says:

    Clar ca 1 si 3, cu un plus pt 3!
    1 – arata bine in general dar prea mult rosu uneori strica, trebuie cumva alternate culorile dar uniform
    2 – daca tii pilota intinsa pe rosu, nu se potrivesc deloc cu pernele albe, la exterior
    3 – e cel mai potrivit : exterior rosu, si interior alb, in general pastreaza o linie bine definita

    P.S. De asteptat o lenjerie la exterior alba…

  9. mohui Says:

    laur,
    dar nu ai zis care e frumoasa ochiului tau. Fa abstractie de alb la lenjeria asta!!! 😉

  10. ghiocel07 Says:

    Mie-mi place nr 1 si 3. Nici nu stiu care mai mult. Dar am o idee. Daca 1 este pentru doua persoane, atunci 3 sa fie pentru o persoana. Sau vice-versa. Merge?

  11. lawrencesoft Says:

    Cromatic, mi se pare ca lenjeria nr. 3 e cea mai echilibrata. Pernele albe parca nu dau bine, pentru ca tot echilibrul se muta pe plapuma rosie. Si lenjeria complet rosie, totul rosu, parca e prea monocolor. Deci: 3

  12. mohui Says:

    ghiocel,
    lenjeriile vor fi al fel si duble si simple…

  13. Roxy Says:

    Mie imi place nr.1 asa cum e si Dinamo. Eu o vreau pe prima, o rezerv acum. 😀

  14. sip Says:

    Cu Rapid n-ai …?

  15. mohui Says:

    sip,
    rapid o sa am cu DINAMO…

  16. GGD Says:

    Da,2 pilote inseamna pat dublu pentru 2 persoane!
    Intr-un pat mare,fiecare cu pilota lui (pentru cei certati 😀 )

  17. mohui Says:

    ggd,
    exista lenjerie si pt pilota mare (dubla) si pentru pilota simpla… sa nu cumva unu dintre „doi” sa ramana neacoperit… 😉

  18. YOana_D1n4mO_g1rl Says:

    :X :X :X :X AOLEU!!:x CINE-MI FACE SI MIE CADOU?:-?:D

  19. mohui Says:

    ioana,
    cred ca se va gasi cineva sa iti faca si tie codou o lenjerie, ai rabdare sa le aducem…

  20. YOana_D1n4mO_g1rl Says:

    :X :X :X :X :X ..POTI SA NE SPUI FANATICI..SAU CHIAR NEBUNI…NOI VOM RAMANE-N CONTINUARE CAINI!!!>:) :X

  21. mohui Says:

    ioana,
    bine ai venit in club!!! poti sa mai treci pe aici daca vrei sa afli altfel de informatii in ce priveste DINAMO!

  22. Borza Says:

    Nr.1 este cea mai tare.

  23. valyo Says:

    Cat costa o lenjerie dubla??? Aveti ? Vreauuu si eu vreo 2….:)

  24. robert chirila Says:

    cand apar vreau si eu una. da si mie un semn pe adresa de mes . te rog mult si multumiri.

  25. mohui Says:

    hello, tuturor!
    veste buna, avem (fizic) lenjeriile cu DInamo, iar modelul ales este primul…

  26. V3h3m3nT Says:

    sunt super o sa vad care mi o aleg k vreau as imi fac si eu comanda de una…da as vrea sa stiu si eu ce pret sunt…

  27. mohui Says:

    vehement,
    doar modelul nr 1 exista, dubla si single, pret 140 respectiv 105 ron.

  28. Diana Says:

    Buna…as vrea si eu sa o cumpar pe prima ;))
    Nu se face o livrare acasa ? Sau trebuie sa ma duc eu in Stefan cel Mare sa o cumpar de la magazin de acolo?astept un raspuns ms frumos :*

  29. Diana Says:

    Apropo cea ptr pat dublu este 140 ron nu?

  30. ANITOAE ROXANA Says:

    va rog frumos,cum pot face si eu rost de o lenjerie de pat?trebuie sa fac comanda?cum se procedeaza?va rog ajutati-ma!!!!!!!![-o<

  31. Anca Says:

    cine ma poate ajuta si pe mn .. ?? cum pot sa fac o comanda si cat costa ? urgentt add me pls ankiubyta ms mult :*:*

  32. anitoae roxana Says:

    buna.am vb zilele trecute ca vreau sa cumpar o lenjerie.cum pot face comanda?in cat timp imi aj?ce taxe trebuie sa platesc?sper ca e ceva serios….rog un msj…mi-as dori sa o pot cumpara zilele astea….sper ca mai aveti in stoc.ms frumos

  33. mohui Says:

    roxana,
    taxele sunt 19 lei, ajunge in 24-48 ore, mai exista in stoc atat lenjerie single cat si dubla! dubla costa 140, single 105. trimite mail la marketing@fcdinamo.ro si da ne adresa unde putem trimite comanda…

  34. ionutz Says:

    stie cineva cum cumpar si eu lenjeria nr 2?

  35. mohui Says:

    ionut,
    din pacate, doar lenjeria numarul 1 s-a facut…

  36. darius Says:

    hai dinamo stiu ca puteti

  37. Pilote Says:

    asta e pentru fanii infocati

  38. Raul Says:

    Lenjeria de pat cu Dinamo macar au material bun ? si sa fie emblema facuta calumea aia conteaza cel mi mult, sa nu fie nici materialu anspa…

  39. Reli Says:

    Stiu pe cineva care asteapta una….si me imi [;ace mpdelul 1 si 3,cum pot face comanda?Sunt bumbac 100%?Nu se decoloreaza la spalat?

  40. Lory Says:

    vreau si eu un nr de telefon …pentru ca nu pot sa comand pe net…multumesc


Lasă un răspuns

