Cabral la concertul VAMA

Aseara am fost la concert VAMA, vinovatul principal fiind SERB, care la randu-i primise invitatiile de la un organizator. Atmosfera frumoasa in Becker, fete multe, muuuuuuuuuuulte, cred ca erau 5 fete la 1 baiat. Unele dintre ele frumusele, altele aveau trasaturi alea Angelinei Jolie:

La concert a fost si Cabral cu iubita lui Andreea (Irina din telenovela Regina), au cantat, au aplaudat, ba chiar s-a (Cabral) si certat cu o fana care ii facea poze:

Tudor Chirila (mai slab, in kg, fata de ce stiam eu) a fost in forma, a incins publicul cu piese cunoscute (altfel nu imi explic cum toate gagicilea alea ii cantau melodiile . Eu am recunoscut: ” Nu am chef azi, La radio, Pe sarma, Dumnezeu nu apare la stiri, Fotomodele, Cartita… Si pe Tudor , frumusel ca intotdeauna

2 Răspunsuri to “Cabral la concertul VAMA”

  1. ana Says:

    te invidiez🙂
    nu l-am mai vazut pe Tudor Chirila de pe vremea vamii vechi…in facultate, acu vreo 7 ani….

  2. alex Says:

    alex.ionutz36 contactatima


Lasă un răspuns

