Cantecul pinguinului Boc, pardon, premierului…

Pentru ca mi-am propus sa nu mai pun nimic trist pe blog, mai jos este un cantecel dedicat de cei de la radio Zu premierului Boc si ministrilor cei mai corecti…

6 Răspunsuri to “Cantecul pinguinului Boc, pardon, premierului…”

  1. gima lucica Says:

    suntem totusi tari in ceva,in simtul umorului,dar oare numai atita stim noi sa facem haz de necaz?-de cele mai multe ori cind aud vreo poanta buna imi crapa obrazul de rusine pentru lasitatea si dezbinarea care domneste in noi.Bravo voua ,rusine noua ascultam ,zimbim si atit,dar oare pina cind ?cred ca ne meritam soarta

  2. Nelya Says:

    Buna ziua
    E super tare cantecul, imi place enorm de mult.
    De unde il pot descarca??? Il vreau tare mult!
    Multumesc

  3. ALIN Says:

    E SUPER .

  4. Spiridon Says:

    MISTO MELODIA BRAVO VOUUUUUAAAA

  5. webber Says:

    ha, ha, ha. eu ma gandeam ca e mai recent, dupa ce am vazut ca au dansat cei de la greva, dar vad ca e mai vechi🙂

  6. olga Says:

    cantecul pinguinului


Lasă un răspuns

