capsuna

hm, sunt putini cei care il cunosc pe nepotelul meu razvan, dar sunt sigura ca multi au auzit de capsuna! sa va spun ultima lui traznaie inainte de a pleca la primul sau gratar cu oameni cu gulere albe. dimineata, dis-de-dimineata, ca asa e obiceiul lui sa nu o lase pe maman sa doarma, il vad pe capsuna venind sa ma salute. zambind, ca intotdeauna. se apleaca deasupra patului meu, nu pentru a ma pupaci, ci pentru a lua o ciocolata, cu ambalaj viu colorat, ce trona frumos pe noptiera de la capatul patului. numai ca era prea grea ciocolata pentru el,400 gr,si prea multe colturi-doar era toblerone, asa ca…un colt a aterizat direct in ochiul meu! drept pentru care, ma doare ochiul drept de mor….

Publicat în oameni. 3 Comments »

3 răspunsuri to “capsuna”

  1. criserb Says:

    De la un Toblerone Mo? 😛 Sa-l vezi pe Capsuna cand mai creste… atunci sa te feresti 🙂

  2. Capsuna MERGE | Nimic ce merita citit :) Says:

    […] Capsuna este finutul meu, nu sunt sigur ca e corect… ideea e ca eu ii sunt mos… deci el ce-mi e? finut? nepot? Habar nu am…. nu le am cu chestiile astea… ajutati-ma si voi sa imi dau seama… […]

  3. Ce-am mai facut | Nimic ce merita citit :) Says:

    […] am fost pe la nasa, am povestit, l-am pupat pe Capsuna si am stat de povesti cu Mo dupa care am plecat spre […]


Lasă un comentariu