Eu am ales…

Duminica, romanii au ales un presedinte. Eu am votat presedintele de-o noapte  si imi pare rau ca nu este si azi… Cand luni dimineata am vazut rezultatul alegerilor, am avut aceeasi senzatie ca la un examen pierdut. Cred cu tarie ca romanii au facut o alegere proasta, dovada stau cei 5 ani de domnie basesciana. O stare de agonie continua a poporului roman, iar portocaliii lui Basescu sunt intr-o stare de extaz nesfarsit. Vom trai si vom vedea. EU am ales, prin urmare, Basescu nu este si presedintele meu. Sper, din tot sufletul, sa nu va para rau pentru alegerea facuta!!!

8 Răspunsuri to “Eu am ales…”

  1. cipistan Says:

    inseamna ca eu 12 ani cat a fost iliescu am trait fara presedinte?? poate de aia mi-a mers asa de rau in perioada aia si am asistat neputincios la vanzarea tarii la fier vechi si imbogatirea unor hoti precum hrebenciuc, voiculescu, vantu, patriciu.
    nu stiu ce varsta ai dar daca ai trait bine in perioada iliesciana a fost pentru ca ai avut relatii si ai profitat de sistemul corupt. e dureros ca psd-istii lui iliescu au preluat tara cu 0 datorii si au lasat-o cu un minus de miliarde de euro si ca bonus au vandut tot de fapt asta se numeste jecmaneala.
    de asta nu l-am votat pe geoana, pentru ca in spatele lui stau tot aceeasi oameni care au furat atunci. daca vedeam ca are un pic de personalitate era altceva. iar reactia pe care o au la infrangere ma face mai mult sa nu-mi para rau ca basescu e presedinte.
    esti dinamovista? se pare ca suntem „dusmani ” si la fotbal.
    hai poli tm! 🙂

  2. danut chidon Says:

    Traian Basescu este Presedintele Romaniei !

  3. mohui Says:

    cipistan,
    nu sunt un om care sa profite de relatii!!! dar timp de 20 de ani, de la revolutie incoace, nu am trait, indiferent de iliescu, constantinescu, basescu, timpuri stralucite! aversiunea mea fata de basescu este de la minciuna ce ii calauzeste drumul…
    cat priveste „dusmania” din fotbal, nu am nimic cu poli, dusmania mea e cu steaua… apropos, felicitari pentru ideea de a afisa bannere cu numele oamenilor morti la revolutie. RESPECTE…

  4. mohui Says:

    danut chidon,
    o fi basescu presedintele Romaniei, dar eu nu il consider si presedintele meu…

  5. Doctorul Says:

    PNL exclude orice alianta cu PD-L! Superb!

    Si eu mi-am ales presedintele! Superb!

    Multumesc Crin! Multumesc Klaus! Multumesc Geoana!

    Peace,
    Doc

  6. mohui Says:

    Doc,
    acum sa il vedem pe presedintele tuturor, mai putin al meu si al tau…

  7. Doctorul Says:

    Dear Mo.

    El sa fie presedinte, ca de restul ne ocupam noi… restul.

    Peace,
    Doc

  8. danut chidon Says:

    sorry da’ tu nu esti Romania !


Lasă un răspuns

