Se cutremura pamantul, cutremur in 05.08.09

La 10.49 la Bucuresti s a simtit o miscare a pamantului, cutremur de 5.8 grade pe scara Richter. Cutremurul a avut loc in Marea Neagra la adincimea de 10 Km, fiind un cutremur de suprafata, fara a putea produce pagube.

10 Răspunsuri to “Se cutremura pamantul, cutremur in 05.08.09”

  1. adi Says:

    a fost ……bine ca a trecut.

  2. pauldutu Says:

    Sa fiu sincer , eu nu am simtit cutremurul … am auzit la tv ca ar fi trebuit sa ma cutremur si am facut-o cu intarziere…=))

  3. deea13dee Says:

    eu eram la calculator cand se mica biroul…credeam ca m-am lovit eu cu piciorul de el sau cu mana si de aceea s-a zguduit :)) o secunda imi trece prin cap ca poate a fost cutremur…neah…apoi ma suna tata si imi spune ca a fost cutremur

  4. mihaella1 Says:

    L-am simtit cutremurul, bine ca a trecut repede🙂.

  5. somerio Says:

    Eu n-am simtit nimic… si nu pentru ca sunt nesimtit (ceea ce poate fi perfect adevarat) ci pentru ca eram „in mers”… si n-aveam cum sa-l schimb…

    Oricum, de cateva zile am senzatia ca am inceput sa „calc in strachini” :))

    Imi pare rau ca nu l-am simtit… imi plac cutremurele… dar sa fie mici🙂

  6. KIKI Says:

    Eu era in masina si n-am simtit nimic. Ma duceam la Giurgiu , iar pe soseaua aia plina de gropi numai cutremur nu simti……….

  7. yoyo Says:

    eu l-am simtit si inc foarte tare,…sper doar sa nu aiba replici caci am auzit ca cutremurele de suprafata au replici…

  8. mohui Says:

    pauldutu,
    acum iti permiti sa glumesti, mie atunci nu prea imi zambea fatza…
    somerio,
    depinde de felul cutremurelor, sa nu fie ale pamantului de sub noi…
    yoyo,
    si mie mi a fugit scaunul de la birou de sub mine (cu mine, de fapt), in ceea ce preiveste replicile-nu cred ca vor veni, pentru ca din ce am auzit eu imediat dupa cutremur nu ne paste niciun pericol..

  9. Sebastyan Says:

    S-a simţit cutremurul si in Bulgaria in Sunny Beach. Dar s-a simţit numai de la etajul 2 in sus. Pe pământ n-a simţit nimeni nimic. Oricum a fost tare, toţi de sus in jos in hotel se agitau si jos nu credea nimeni nimic. Distracţie!!!!!

  10. somerio Says:

    sa-l simt… nu sa-l schimb

    se pare ca nici sa vb nu prea mai stiu…


Lasă un răspuns

