Vinul rosu si cancerul mamar

Imi aduc aminte ca maestrul Gica Petrescu spunea ca secretul longevitatii sale este paharelul de vin rosu baut in fiecare zi. Deunazi, citind niste articole aparute pe net, aveam sa descopar ca paharul de vin este asociat cu „probabilitatea crescanda” de a face cancer mamar. Se spune insa ca indiferent de cantitatea de vin bauta, de regularitatea cu care il bei, riscul de cancer mamar exista!!! Nu numai consumul de vin creste aparitia cancerului mamar ci orice consum de alcool.

4 Răspunsuri to “Vinul rosu si cancerul mamar”

  1. dana Says:

    o doamne! nu mai bem nimic, nu ne mai dam cu nici o crema, nu ne mai spalam cu nimic ….ce avem voie sa facem? ca orice am face exista riscul de a face cancer la san si la piele ? :((

  2. mohui Says:

    dana,
    ma sperie si pe mine ca exista riscul de cancer de la orice ai manca/bea. in plus, dupa ce am citit la serb pe blog de parabeni (ce ciudat suna)am dat fuga acasa si am descoperit creme cu prostia asta! dar sa stii k nu am sa le arunc…

  3. dana Says:

    si eu am descoperit ca aproape toate produsele pe care le am in casa gen geluri de dus,creme, parfumuri,masti de fata si all the rest contin acesti parabeni:( chiar si neutrogena si aveam o parere buna despre ea😦 ce ne facem mai , Mo ?

  4. sip Says:

    E posibil ca articolele cu pricina sa fie o antireclama …
    N-o fi Dracu asa de negru .


Lasă un răspuns

