Muzeul oceanografic din Monaco

Intemeiat in urma cu aproape o suta de ani de catre Printul Albert I, un pasionat de biologie, indeosebi de fauna marina, Muzeul Oceanografic este unul din puctele de atractie al Pricipatului Monaco.  Acvariul, din subsolul muzeului, este cel care mi-a placut cel mai mult.E adevarat ca nu se ridica la nivelul celui din Lisabona,

IMG_8528

 preferatul meu,

IMG_8503

dar mi-am clatit ochii si sufletul cu pestisori colorati

IMG_8504

 si alte specii de animale marine,

IMG_8518

care mai de care mai „fotogenice” in fata aparatului meu de fotografiat;

IMG_8558

domnisoara din imagine a facut-o pe fotomodelul, dupa cum vedeti si mai jos:

IMG_8556

si l-a provocat si pe domnul:

IMG_8547

si pe domnii:

IMG_8548

5 Răspunsuri to “Muzeul oceanografic din Monaco”

  1. ghiocel07 Says:

    Frumos, noi nu am fost acolo. Poate alta data.

  2. mohui Says:

    ghiocel,
    ar trebui sa mergeti, dar intai la monaco si apoi al lisabona. ca daca primul e oceanario din lisboa, nu o sa mai fiti incantati la monaco…

  3. ghiocel07 Says:

    In concluzie urmatorul concediu in Portugalia?!

  4. mohui Says:

    ghiocel,
    asa v-as sugera, e minunata portugalia…

  5. elfryde Says:

    Am fost si eu la „Ocenarium de Lisboa” …merita vazut! Dar mai mult ma impresionat „Muzeul de Stiinta” (la 5 min de Ocenarium)


Lasă un răspuns

