Plimbare cu balonul

In prima zi de concediu, pe care tocmai l-am incheiat, pe cand traversam Austria cea curata am observat pe cerul albastru o multime de baloane. Colorate frumos, obiectele zburatoare atrageau atentia imediat oricui.

IMG_8268

IMG_8273

Unele dintre ele erau destul de jos, aproape ca vedeam oamenii din ele…

IMG_8272 Unde mai pui ca Dana, cel mai mic membru al echipajului nostru, voia o plimbare cu balonul, sa simta si ea ceva adrenalina! Sigur il alegea pe cel care avea mai mult verde, in niciun caz pe cel cu Nivea!

IMG_8271

Ma intreb, in Romania exista posibilitatea sa te „dai” cu balonul? Poate ajunge si Piticul sa simta adrenalina…

6 Răspunsuri to “Plimbare cu balonul”

  1. ghiocel07 Says:

    In toamna in zona Innsbruck am intalnit si noi asemenea frumuseti zburatoare. Eu prefer unul rosu cu alb.

  2. mohui Says:

    dana,
    ai dreptate, intotdeauna voi alege alb si rosu…

  3. sip Says:

    La noi exista posibilitatea sa ” te dai in barci …” de baloane n-am cunostinta !

  4. mohui Says:

    sip,
    cred ca e bine si cu datul in barci, dana e amatoare de adrenalina…

  5. Vali Says:

    http://www.johnbalon.ro/

    plimbare placuta🙂

  6. inair Says:

    salut, si eu sunt proprietar de balon.
    vad ca se tine cont de culoare deci precizez ca e pe verde🙂

    http://www.inair.ro/

    toate cele bune


Lasă un răspuns

