Fauna si flora la Palm Beach Hurghada

Palm Beach Hotel mi-a placut pentru doua motive: vegetatia din curtea interioara si pasarile care erau hranite de oaspeti, respectiv curatenia de care am avut parte in camere. (Mai tarziu o sa va spun si ce nu mi-a placut!) Revenind la tema postului, am ramas surprinsa sa vad la iesirea din restaurant un porumbel alb, ce astepta de mancare… Dupa cum vedeti, nu e un porumbel comun, e incaltat, mai mult, are si „palarie” adica e motzat….

hurghada2

Nu avea nicio teama de oameni, manca si din mana acestora:

hurghada3

La piscina, in fiecare zi, venea un gugustuc roscat, diferit ca penaj de cei intalniti pe la noi…

hurghada4

Umbra era asigurata, pe langa umbrelute, de niste palmieri care aveau agatati de ei niste saci. Mintea ingenioasa a egipteanului a simtit disconfortul pe care l-ar fi creat semintele cazute din florile de palmieri peste turistii aflati la plaja, asa ca acestea se colectau in sacutii rosii!

hurghada6

Iar florile de iasomie imprastiau un miros ce te facea sa iti intorci capul pentru a lua cu tine cat mai mult parfum posibil

hurghada5

Maine va voi povesti cum a fost in vizita la piramide, cu amanuntele de poveste necesare…

7 Răspunsuri to “Fauna si flora la Palm Beach Hurghada”

  1. silvia Says:

    super iasomia…fff frumoasa

  2. mohui Says:

    MEA CULPA!!!
    Oana m-a „citit” si m-a corectat. Floarea din ultima imagine nu e iasomie (asa cum era scris pe panoul de sub ea!) ci Plumeria sau Frangipani!!!

    multumesc, Oana..

  3. ghiocel07 Says:

    Mai vreau, mai vreau….minunat. De unde atata civilizatia?!

  4. mohui Says:

    Ghiocel,
    o sa vina si partea aia cu mai putina civilizatie si cu ce nu mi-a placut, inclusiv in hotel…

  5. sip Says:

    Ce cautai tu acolo , pot sa stiu ?

  6. CERA Says:

    OH!IN 12 MAI AI FOST ACOLO????SI EU!!!CE CHESTIE,2 ROMANCE IN HURGADA,ACELASI HOTEL,ACEEASI ZI!!!PACAT CA NU NE-AM INTILNIT!EH,ASTA E,ORICUM,EU LOCUIESC IN CAIRO,DACA VREUN ROMAN VINE PE AICI SI ARE NEVOIE DE ORICE FEL DE AJUTOR…SA LASE UN MESAJ AICI.APROPO,E SUPER HOTELUL,CURAT,MARE,PISCINA URIASA,MINCARE DE 5 ORI PE ZI DACA AI FULL BOARD,RACORITOARE,BERE,CEAI,CAFEA,ALL FREE(PT.CEI CU FULL BOARD),MARE,PLAJA,PROGRAM ARISTIC SEARA,DISCO,BILIARD,INTERNET(SCUMP RAU DAR…ASTA E!IN HOTEL 28 LE,AFARA 2 LE!!!)E SI CONECTIE LA NET IN RECEPTIE SI BAR DAR LAPTOPUL MEU N-A MERS DELOC IN HURGADA,NU STIU DE CE!APROPO,NU SINT SEMINTE IN SACULETII ROSII,SUNT ,,DATES”SAU TAMER,BALAA,CUM LE NUMESC EGYPTENII,AM VAZUT SI IN RO IN MAGAZINE,SUNT CELE MAI DULCI FRUCTE DIN LUME!E SUPER HOTELUL,ARE TOT CE VREI,INCLUSIV MAGAZIN CU SUVENIRURI,BEAUTY SALON.DAR PERSONALUL….AVETI GRIJA,NU PLATITI CASH,SEMNATI SI PLATITI LA URMA,INSEALA EGYPTENII DE RUP!PESTE TO IN HURGADA INSEALA,IN OT EGYPUL DE FAPT,DAR IN HURGADA E JALE!ORICUM,HURGADA E MULT MAI TARE DECIT SHARM EL SHEIKH.IN SAFAGA A FOST CINEVA?CEA MAI FRUMOASA MARE PE CARE AM VAZUT-O IN VIATA MEA!ARE MULTE CULORI,E DE NEDESCRIS!O SA FAC POZE CIND O SA MERG DIN NOU.APROPO,AM 200 SI 300 DE METRII PATRATI PAMINT PT.VILA DIRECT PE PLAJA,E SUBLIM,IN SPATE SI IN STINGA MUNTI IAR IN FATA MAREA.DECI,VILELE VOR AVEA PLAJA PRIVATA.DACA VREA CINEVA SA CUMPERE,LASATI MESAJ.E O ZONA DEOSEBITA,O OAZA DE LINISTE,PLAJA CU VILE SE INTINDE PE 10 KM,CU 465 DE VILE.PENRU DIVING E SUPER!SI NU NUMAI!EH,AM DEVIAT DE LA SUBIECT…VA PUP,VA ASTEPT IN EGYPT.DACA VRETI SA STII DESPRE EGYPT,INTREBATI-MA!PUPICI DIN TARA FARAONILOR!:)

  7. CERA Says:

    HEY,SIP,CE INTREBARE E ASTA,,CE CAUTAI TU ACOLO????”NU MI-E ADRESATA MIE DAR ORICUM….OR FI I EGYPTENII CUM OR FI,DAR LAS’CA SI ROMANII SUNT …STITI VOI CUM!SCUZE,,,T”-UL LIPSESTE IN UNELE CUVINTE,TRE’SA-MI CURAT LAPTOPUL.


Lasă un răspuns

