Destinatie de vacanta, Hurghada!

O vacanta este o placere oricand, iar daca ea vine dupa cateva luni incarcate ca tensiune si munca, atunci ea este mai mult decat binevenita. Asa se face ca, in urma cu 3 saptamani m-am decis brusc sa plec in concediu, iar destinatia urma sa fie aleasa intre Egipt si Turcia. S-a ales  Egipt mai mult sau mai putin fortat din cauza vremii ce permitea plaja in aceasta perioada. 9 zile in Hurghada la Palm Beach Hotel mi-au fost suficiente pentru reincarcarea bateriilor.

hurghada1

 A fost frumos, dar cu multe peripetii si intamplari de povestit. Totul a inceput de pe Otopeni, cand la intrare am dat peste niste muschetari, dar care aveau arme in loc de sabii/spade. Eh, ceva normal pentru ca in intervalul de timp pe care l-am petrecut pe aeroport era o cursa de Israel programata sa decoleze… Cascand gura prin aeroport, cumparand una alta din duty-free, auzim ultimul apel catre Hurghada. Bineinteles ca noi eram printre ultimii… Zborul cu Air Cairo a fost placut, dar la aterizare constat ca nu mai am bagaj pe banda!!! Oops, al meu nu, dar o geanta identica cu a mea da! Cineva mi-a luat-o pe a mea sau mi-au spart lacatul,  mi-am zis! Pana la urma am luat-o pe cea care mai ramasese, eram ultimele persoane iesite din aeroport.. Pana la hotelul nostru trebuia sa mai lasam ceva turisti, iar la a treia oprire mi s-a parut ca vad geanta. Cobor din autocar si surpriza, nu era geanta. Dar urmatoarea data jos de la bagaje, semana mult prea mult cu a mea, dar ma si gandeam ce o sa zica lumea: „nu e normala, ce o avea in geanta, de se da jos la fiecare hotel?, o fi la prima iesire de e asa agitata?” Prin urmare, nu am mai coborat! Si bineinteles, cand s-a urnit autocarul din loc, constat ca era a mea… 

Urmatorul episod de „Stan si Bran” a fost la cazare. Cand, surpriza, am primit o camera cu vedere la mare, dar si la o cladire in constructie, la care se lucra de zor iar zgomotul era infernal… Unde mai pui si faptul ca bagajele ne-au fost duse in camera de un individ care mirosea ingrozitor. Ne-am zis ca daca mai stam 1 min acolo, plecam cu siguranta bolnave, fie cu capul, fie cu hepatita. Din fericire, cu ceva banuti la un individ la receptie, am primit o tripla pe partea cu umbra a hotelului…

Ni se spusese din tara, ca totul se rezolva daca platesti…

Urmatorul post, despre pasarile pe care le hraneam cand ieseam de la masa, si despre vegetatia din curtea interioara a hotelului

9 Răspunsuri to “Destinatie de vacanta, Hurghada!”

  1. silvia Says:

    fatooooooo… si poze?

  2. roxana Says:

    Ohoo…ce nostalgii ma apuca cand citesc.
    Astept cu nerabdare urmatorul post…si urmatorul…si urmatorul…

  3. criserb Says:

    Moooo zici ca te-ai relaxat si ne pui doar 2-3 randuri din excursie?

    Vrem detalii (picante) si multe poze!

  4. ghiocel07 Says:

    Abia astept continuarea cu si fara detalii picante.

  5. moni Says:

    Mo, dar mai vrem poze!

  6. sip Says:

    Acum m-am lamurit ce-ai cautat acolo, CONCEDIU… !
    Am citit posturile in ordine inversa , sory !

  7. mohui Says:

    sip,
    pupici. e bine ca ati citit toate posturile legate de concediu…

  8. giovanni4ever Says:

    buna ziua, as avea o propunere pentru dvs,un link exchange.Url-ul meu este http://hoteluridegheta.wordpress.com.astept raspuns pe giovanni4ever2007@yahoo.com

  9. CERA Says:

    AHA,AM UITAT CE ERA IMPORTANT!HOTELUL E IEFTIN IN COMPARATIE CU ALTE HOTELURI.NU STIU VOI CIT A-TI PLATIT DIN ROMANIA,EU AM PLATIT DIRECT LA HOTEL 336 LE(IN JUR DE 45 DE EURO/ZI CU MIC DEJUN SI CINA),PRET FOARTE BUN,ZIC EU.INCA CEVA:AVETI GRIJA CE MINCATI,DE UNDE,BETI APA IMBUTELIATA,SUCURI IMBUTELIATE.VACCINAREA IN TARA V-AR PRINDE BINE.EU SINT DE 2 ANI AICI SI TOT INTR-O DIAREE O TIN…PRIMELE ZILE IN EGYPT…UFFF,ERA SA DAU COLTU’!AVETI GRIJA,EGYPTENII NU SUNT CEI MAI CURATI OAMENI,CA SA NU ZIC ALTFEL…AM STAT 13 ZILE IN PALM BEACH HOTEL SI DACA (SAU CIND)O SA MAI MERG IN HURGADA,TOT ACOLO O SA STAU!


Lasă un răspuns

