cutremur

In urma cu cateva minute in zona Vrancea a avut loc un cutremur destul de mare. Si ca grade si ca durata. Cutremurul s-a simtit si in Bucuresti si in Buzau. Dupa cum l-am simtit eu, cred ca a fost in jur de 4-5 grade. Singura acasa, inca imi tremura genunchii si mai aud „tropaitul” facut de zguduitul blocului… sa fie o replica al noapte?

13 Răspunsuri to “cutremur”

  1. @nimal Says:

    dap .. se zice ca a fost de 5.2 grade … si eu la fel … singur in camera …stateam si ma uitam cum se cutremura casa… cand il intreb pe fratimiu … imi zice ce-ai ma ai innebunit … dupa care apare taicamiu si confirma…. si mie inca imi mai tremura picioarele ….

  2. mohui Says:

    In Bucuresti cutremurul a avut loc la ora 20.18. eu l-am simtit in doua etape, in prima faza a fost o leganare, pentru ca la cateva secunda sa fie zguduitura. acest fapt mi a fost confirmat si de dana, care a vorbit acasa la focsani cu mama ei…

  3. moni Says:

    mo, stai linistita…nu mai e nici o replica…

  4. mo Says:

    moni,
    ce draguta esti tu, sper sa fie asa.

    @
    vad acum la stiri ca am avut dreptate, cutremurul a durat cam 5 minute…

  5. djjunyor21 Says:

    super fratilor a fost cutremurul 4,7 pe scara richter

  6. dana Says:

    la focsani a durat cateva secunde …..mai putin decat la bucuresti….si stai linistita, nu o sa mai fie nici o replica intrucat a fost cutremur de adancime🙂 nu de suprafata:*..sper sa dormi linistita la noapte :*

  7. iElmo Says:

    nu stiu cat a durat efectiv cutremurul dar stiu ca l-am simtit cel putin 15 secunde de la leganare:D Poate ala a fost cutremurul, iar restul doar urmarea lui…

  8. Dragoş Sorin Nicula Says:

    ok, a fost cutremur, dar d c trebuie sa facem din povestea asta mai mult decat a fost de fapt ?

  9. mohui Says:

    dragos,
    nu a zis nimeni ca a fost furtuna sau taifun, dupa cum poti vedea toti am cazut de acord ca a fost cutremur. si ca unii dintre noi s-au speriat mai mult sau mai putin…

  10. Dragoş Sorin Nicula Says:

    bine, zic doar sa nu transformam totul in ceva iesit din comun, sa nu’i dam alte proportii. In privinta sperieturii, sunt altele cu mult mai serioase, de care nu ne dorim sa avem parte, si ma gandesc cum vom reactiona atunci, daca acum exploatam atat de generos subiectul. In ideea asta comentasem.
    Invitatie la concurs, sa mai uiti de cutremur : http://dragossorinnicula.wordpress.com/2009/04/24/infidela/

  11. ghiocel07 Says:

    Aseara la DD se prevedea alt cutremur, „marele cutremur” ca era 7-8.05 si luna plina. Asta a inceput sa sperie lumea. Bine ca n-a fost.

  12. mohui Says:

    ghiocel,
    DD este nebun!


Lasă un răspuns

