Florile mele

In toamna trecuta am dat o fuga pana in Olanda, via Belgia, pentru a-i incuraja pe baietii mei la un meci disputat contra celor de la Nijmegen. Daca am fi stat in Olanda mai mult decat a durat meciul, poate as fi cumparat bulbi de lalele speciale sau alte flori exotice! Dar ma multumesc si cu ce vedeti mai jos, dar asta pana la toamna…

img_71781

am luat niste bulbi de lalele ce ar parea aproape negre…

img_7151

altele au fost ciudatele, zdrentuite, alb cu roz, nu am mai vazut nici macar la tv…

img_7155

cele mai multe aprecieri le intrunesc insa lalelele rosii, crete de mama focului…

img_7158

altele mov, batute…

img_7153

floarea Pastelui galbena, asa cum nu vazusem pana atunci

img_7162

in gradina mai erau liliac alb,

img_7177

mov…

img_71641

niste narcise frumoase completau coloritul gradinii

 

 

8 Răspunsuri to “Florile mele”

  1. criserb Says:

    Cand o sa ai si orhidee in gradina?🙂

  2. silvia Says:

    foarte frumoase, mie imi place cel mai mult…liliacul lui mamaie

  3. moni Says:

    mie alea rosii crete imi plac cel mai mult, dar si cele ciudate:D

  4. mohui Says:

    serb,
    orhidee in gradina cand s-o schimba clima la noi…
    silvi,
    daca te duci acasa la sf de sapt o sa te bucuri de liliacul lu’ mamaie… si de margaritari si de micsandre…

  5. loreley64 Says:

    ce frumoase sunt…Mie-mi plac toate florile, dar am ceva aparte pentru bujori si trandafiri…

  6. Rhenus Says:

    Mirosul de Iasomie si Lacrimioare intr-un peisaj de munte ma da pe spate

  7. marrynet Says:

    fain! frumoase flori, sunt din gradina ta?

  8. mohui Says:

    marrynet,
    da, sunt flori din gradina mea de la tara…


Lasă un răspuns

