Alimente vindecatoare

Am crescut la tara,  iar asta m-a facut sa ma „zbarlesc” ca o pisica cand vad medicamente. Existau legume si fructe care ma ajutau cand aveam probleme medicale. Nu ca nu as fi avut medicamente, ci pentru ca nu le puteam lua. Asa am descoperit laptele cald inainte de culcare. Nu numai ca este un usor somnifer, dar este si sanatos. Copil fiind, mancam tot felul de „prostii”, in diverse combinatii care imi provocau un oarecare deranj in stomac; atunci cel mai bun leac era ceaiul de menta sau frunzele de salcam!

Pentru mine, ceaiul de menta este una din placerile zilnice; fie fierbinte, fie rece, la care adaug si ceva gheata. Problema e ca mie imi place menta in orice forma: in ciocolanta, in inghtetata, in sucuri, in unele mancaruri sau prajituri…

 Cand iarna dadea semne de venire sau plecare, cand vremea te pacalea si purtai hainele nepotrivite, urma cu siguranta un inceput de guturai, dar usturoiul il punea pe fuga, nu doar pe el, ci si pe  alti microbi care imi dadeau tarcoale!

Patrunjelul, un ingredient nelipsit din mancarea noastra,  pus pentru aroma sau pentru calitatile pe care le are, un antioxidant „cu gust”….

Nucile consumate pe stomacul gol combinate cu  miezul de seminte de floarea soarelui sau de dovleac, aduc un plus de santate, o inima mai sanatoasa cu o circulatie sanguina mai buna…

Un răspuns to “Alimente vindecatoare”

  1. sip Says:

    Sa sti ca am retinut mesajul … de acum n-o sa-mi mai lipseasca nucile si usturoiul !


Lasă un răspuns

