Elena Basescu, europarlamentar?!

Se zvoneste in targ ca Elena Basescu este inscrisa pe listele PD-L pentru europarlamentari. Stau si ma intreb, oare cand ii va veni timpul sa vorbeasca si ea, sa discute cu colegii europeni, ce va spune? Le va tine lectii despre tendintele in moda, despre coafuri ciudate, ruj dat 5 mm peste conturul buzelor si despre succesurile ei in politica romaneasca sau despre Euroclick ul organizat la Bucuresti in 2012 pe fostul Lia Manoliu? Hm, cred ca nu, le va spune ca taticul, prin drepturile pe care le detine, a propulsat-o pe primele locuri pe listele PD-L ului pentru europarlamentare…

si cand te gandesti ca erau vremuri in care se faceau si glume bune….

Foto

10 Răspunsuri to “Elena Basescu, europarlamentar?!”

  1. Katrina Says:

    Despre gentile de la Hermes si despre acidul hialuronic le va spune :d

  2. natalia Republica Moldova Says:

    Straniu, dar la inceput cind se ivise fata pe arena politica romaneasca mi se paruse o chestie bunicica…dar acum, gluma se cam dilata…si miroase urit…nu este dinsa pregatita pentru Europarlamentare, nu e treaba mea…ma rog…sunt de la Chisinau si am doar rolul de a face observatii, dar asta e…sunt om viu…si am parere…iar parerea mea este ca dinsa ar fi putut sa stea cumintica acasa, sa se bucure de shopping si cluburi galagioase, iar politica s-o lase pentru cei experimentati…sau cel putin…mai inteligenti….Sanatate Romania!!!

  3. Raza de soare Says:

    Deşi uu fac parte din nici un partid, îmi displace profund mojicia cu care se duce campania anti Băsescu, ca de altfel multe alte murdării care se întâmplă în peisajul românesc. Unde, cam toate comentariile, sunt la nivel de mahala. Nu se cunosc calităţile reale ale personajelor, dar se îngroaşă câte ceva şi se face din ţânţar, armăsar. Visez la normalitatea bunului simţ! O zi bună vă doresc!

  4. doina Says:

    un grup care dorim sa semnam lista pentru elena basescu la europarlamentare,suntem din baia-mare vine cineva la noi sau mergem noi la lista

  5. Elections « Blogging Balkanistan Says:

    […] despite  objections from sections of the Romanian blogosphere and politician Alina Mungiu-Pippidi; model, […]

  6. OMU Says:

    Am formulat şi eu o părere care cuprinde tot o parte din prostia d-rei. Mă aflu în lista lui Andrei Lefter cu numele Valz Crintea . Oricum ai MAREEEE dreptate!

  7. andro Says:

    Elena Basescu, definitia universala a prostiei. vrem sa ne scapam de „clanul Basescu”! ne-am saturat de aceasta familie agramata de „gaozari” (citez) preocupata de propria bunastare. cine dracu’ va mai tine acolo?! ne-am saturat de voi, va trimiteti fiica drept momeala in Europa cand ea nu stie lega 3 cuvinte!! in ce tara europeana mai gasim asa ceva?!? iesiti fratilor la vot anu’ asta si haideti sa schimbam tara asta care pare ca incet incet de duce naibii de tot …😉

  8. sip Says:

    @andro – Cu siguranta o sa merg la vot !

  9. gri Says:

    mda…cred ca DACA voi merge la vot, o voi face ca sa o votez pe Basescu! Doar asa, spre ciuda tuturor „politicienilor stilati” care nu au facut, nu fac, nu pot face nimic pentru tzara asta! Si asa , orice am votat, tot am luat tzeapa mereu, macar acum stiu ca nu trebuie sa ma mai astept la nimic….

  10. maria Says:

    draga mea, elena basescu are buzele marite cu injectii caci eram si eu pe hol si am vz vine periodic sa le mareasca ca si prietenele mele


Lasă un răspuns

