Nivea concurs de pacalit oamenii

Va amintiti de concursul pe care se presupune ca l-a organizat FC Dinamo, eh, bine, azi a venit randul altei societati sa „organizeze” acelasi concurs. O noua inselaciune a unor nesimtiti infractori…

 Castigatorii sunt:

Ionescu Mariana – Bucuresti
Mechenie George Adrian – Bucuresti
Cristeac Cati – Slobozia
Laposi Elisabeta – Cluj
Bogdan Andreea – Bucuresti
Nicolae Anisoara – Tulcea
Mocanu Aurelia – Constanta

Ei ar trebui sa cumpere o cartela de 4  euro sa le incarce nesimtitilor cartelele de orange!!! Uitati-va la adresa serverului, e identica cu cea de unde veneau mailurile in numele lui Dinamo:

21 Răspunsuri to “Nivea concurs de pacalit oamenii”

  1. fratelo Says:

    si eu am primit mesajul, dar ma asteptam sa fie o tampenie de genul asta

  2. costi Says:

    sal. io chiar azi am primit 2 e-mail-uri cu treaba asta. cum ca maram am castigat o masina de ras phillips. si cik tre sa ii incarc 1 cod de orange prepay k 4 euro pt taxa sa o trimita la adresa mea. din fericire am sunat la nr de pe site de la NIVEA ai anume 0212070000 am vb cu o operatoare de acolo si mi-a zis sa nu dau curs acelui e-mail . dupe aceea am intrat aici si am vazut facatura asta. erea cat peaci sa merg sa cumpar cartela aia. pfff

  3. costi Says:

    e vrajeala maree fratilor sa nu puneti botul

  4. kutzy Says:

    Si eu am primit mailul … Azi am castigat aparatul de ras Phillips. 4+4 mailuri , asa ca la promotie de la Nivea :)). In fine … vrajeli multe pe net😐. Aveti grija sa nu cadeti in asa ceva.

  5. dracul Says:

    AM PRIMIT SI EU ASEMENEA FRAUDE DAR I-AM LUAT …TOATA FAMILIA SI TOT NEAMUL.DACA IL PRIND IL FAC FEMEIE DE SERVICI ! FRAIER ALTERAT.UNDE E POLITIA SI ORGANELE STATULUI?DORM.PRIND SI EI NUMAI GAINARII SI FRAIERII.

  6. Ic Says:

    Mda, am castigat si eu aparatul de ras care arata foarte misto dealtfel. Ma gandeam eu ca e ceva aiurea aici.Doar sa sar cu cartela.Niste hoti si banditi!

  7. rluca Says:

    da si eu am primit.

  8. raluca Says:

    buna..si eu am primit sa particip..am participat si apoi misa spus k am catigat si sa trimit 4 euro dar siam k e o farsa k sa ia ei bani..pop

  9. veronica Says:

    azi am castigat si eu un aparat de ras… :)) VAI DE CAPUL LOR DE TAMPITI !!!

  10. Andrtonache Says:

    Bai nene..da e tzeapa expirata nu asa..!! :))
    Sunt in stare d orice romanasii nostrii hackeri..e foame mare fratilor !:)))
    Ma scuzati k ma amuz copios..da ma stupefiaza cat d naivi pot fi unii oameni!!

  11. alexa Says:

    si eu am primit…….sa le umplu frigiderul cu de toate pentru Sarbatorile de Paste!

  12. Vip3rc18 Says:

    acu mi-a venit si mie un mail cum k am castigat..cat pe ce sa ma duc sa cumpar o cartela…bine k am dat cu ochiu un pic pe google..:)

  13. vlad Says:

    si eu am castigat aparatul de ras…….:)))))))))…chiar eram hotarat ca e pe bune pana am gasit msg-urile voastre….:))))…

  14. radu Says:

    E foarte buna treaba asta pe care ati facut-o voi . Asa am aflat ca nu-s un lucky winner:D

  15. silvia Says:

    si eu am primit 4 mailuri, vorba unora, ce bine arata aparatul de ras…..era numai bun de un cadou….dar cu search-ul pe google m-am luminat:D :))))))))

  16. tembelizor Says:

    oare se vor surpara daca le-am dat un cod de la o cartela prepay care nu mai are pic de credit pe ei? doar au cerut un cod de orange prepay, nu ca am nevoie de cartela… am folosit-o ca nu mai aveam credit pe cealalta cartela de vodafone sa vb cu cineva :))… si vorba vorba si s-a dus si creditul :)) :X… o sa faca poc daca nu gasesc vreun ban pe cartela :))

  17. tembelizor Says:

    ar fi frumos sa primesc mail inapoi cum ca: Draga castigatorule cartela este goala, dupa ce o incarci atunci da mail ca are euroii pe ei :))

  18. crys Says:

    si eu am primit mailul sapt trecuta si l-am dat la o parte iar azi ma gandeam sa-l mai citesc odata sa vad despre ce e vorba si chiar ma gandeam ca e vreo tzeapa……. citind mesajele voastre m-am convins de asta…. pt astia nu este nici o lege? nu-i vede nimeni?
    ……….

  19. Alexandru Says:

    Fratilor ce bine ca am vazut ce scrie pe aici ….azi am primit si eu 2 e-mail cum ca sunt asa zisul castigator al unui aparat de ras Philips HS802 si cum pretul era de 420 ron ….am zis ca ce conteaza daca trimit 4 euro….ce teapa imi luam bine ca e tarziu ca daca nu ma duceam jos sa iau credit….take care

  20. LAPOSI ELISABETA Says:

    Ei bine,nu le-am trimis c/v a 4 euro adica cod prepay orange….daca am castigat un aparat de ras Philips…..au timp sa-l trimita pana la un an acasa c/v transportului cu ceea mai mare placere la oficiul postal, sau daca mi-o aduc acasa …plata pe loc….c/v a 4 euro….aparatul costa mult mai mult si i-ar prinde bine lui barbatu,fiu sau ginere si asa vine la fiecare ziua lui…de-acum incolo chiar folosim in familie f.foarte multe produse Nivea…..pacat ca cineva le strica imaginea…felicitari castigatorilor

  21. sip Says:

    Multi excroci in lumea asta … mare grija !


Lasă un răspuns

