Pentru suflet

sunt posacă şi burzuluită
uitată în ninsoarea cam abundentă
aruncă-mi o nadă pescuieşte-mă
du-mă lângă foc o să plesnesc ca lemnele
o să-mi trosnească oasele
după ce-mi desfăşor hainele
o să încep să dogoresc
părul o să se aşeze zulufi
şi-o să vrei să-l sorbi
obrajii or să frigă
şi picioarele şi şoldul
căldura o să râdă din mine
de ninsoare de întunecimi
o să râdă şi şosetele
scufiţa de pe cana cu ceai va face cu ochiul
şi-am să fiu iar ce ţi-am mai fost…

ce binevenita e poezia Mirunei, ii simteam lipsa. Autoarea: Miruna Dima

3 Răspunsuri to “Pentru suflet”

  1. loreley64 Says:

    nice si foarte potrivita cu ce este afara😦

  2. lawrenceSoft Says:

    Foarte frumoasa poezia Mirunei ! Thank you, Mo, for sharing !

  3. mohui Says:

    lloreley,
    asa s-a gandit miruna, asa m-am gandit si eu…
    lar,
    dragule, impart cu voi multe…


Lasă un răspuns

