Am incurcat anotimpurile

 Serb imi atragea atentia ca nu m-am tinut de cuvant… Astazi trebuia sa pun fotografiile pe care le-am promis in postul anterior, dar nu prea am avut timp. Ma simt putin vinovata si prin urmare, ma conformez, chiar daca e mai tarziu… Gradina de acasa e plina de ghiocei, de am crezut ca a venit primavara.

Dar dintre toti ghioceii din gradina, cel mai frumos este in foto de mai jos….

Ghiocei sunt multi, au iesit si narcisele, zambilele, lalelele, numai ca zilele astea a nins, e frig de ingheata pietrele de ma intreb: ghioceii nu mai sunt vestitorii primaverii?!

5 Răspunsuri to “Am incurcat anotimpurile”

  1. monhnik Says:

    ce dulce e razvi:X! mi-e dor de voi toti….

  2. ghiocel07 Says:

    Acolo este locul meu. Frumos, foarte frumos.

  3. mohui Says:

    ghiocel,
    ai dreptate, frumosi sunt ghioceii…

  4. catalinabadoiu Says:

    Ce copil dragut…parca atrage primavara cu inocenta sa…

  5. mohui Says:

    catalina,
    multumesc pentru aprecierile tale. razvanel e dulce si inocent…


Lasă un răspuns

