Mergeti la control

Deunazi am fost la un control oftalmologic pentru ca ma cam dureau ochii. Am fost supusa la mai multe teste, iar unul m-a luat complet prin surprindere. Ca sa intelegeti ce spun, aruncati o privire pe imaginea de mai jos…problem1

Norocul meu ca am deslusit ce era scris acolo, altfel ma vedeati purtand ochelari!!!

Tu nu ai reusit?, fa-ti ochi de asiatic (sau uita-te printre gene) sa scapi de ochelari! sau preferi mai mult sex?

6 Răspunsuri to “Mergeti la control”

  1. alina Says:

    foarte tare …..nu imi trebuie ochelari…:)

  2. dharma Says:

    nici eu nu am nevoie de ochelari …🙂

  3. dana Says:

    foarte tare dar o stiam😛 oricum tot m-am strambat in fata calculatorului😀

  4. mohui Says:

    si eu la fel, pitic. dar am zambit si de data asta…

  5. Laptarul Says:

    eu sunt chior, pasa-mi-te cred ca e de la privirea de prea aproape a lucrurilor, deci in concluzie, nu am inteles mai nimic din ce trebuia sa vad! Oi fi chior? Trebe ochilari?

  6. Laptarul Says:

    ahlan, acum am inteles . mda, o fi si de la lipsa de sex? sau de la prea mult? de 5 ori pe saptamana o fi mult? sau o fi putin?


Lasă un răspuns

