66.666

inainte de a pleca de la munca arunc un ochi asupra traficului de pe blog si vad ca la total vizitatori e un nr cam ciudat: 66.666. Nimic iesit din comun daca traficul lui wordpress ar fi contabilizat vizitele urmatoare. Gandul mi-a zburat la necurat pentru ca de 5 ore acel numar e neschimbat!!! Am verificat toate modificarile facute azi, dar nu am gasit nimic care sa blocheze adunarea. Am intrebat in stanga si in dreapta, si NIMIC. Intr-un tarziu, primesc o veste buna: cei de la wordpress au o problema cu contabilizarea vizitatorilor unui blog, nefiind singura in aceasta situatie. Ohhh, mi-a revenit zambetul pe buze, mi-a disparut ridurile de pe frunte!!! The Devil nu si-a bagat coada…

4 Răspunsuri to “66.666”

  1. ghiocel07 Says:

    Gata, s-a rezolvat.

  2. Mo e sora cu necuratu’ Says:

    […] hituri are Mo pe blog si cifra nu se mai schimba… Posted by criserb Aberatii Subscribe to RSS […]

  3. mohui Says:

    ghiocel,
    da, dar la cate ganduri mi au trecut prin cap….

    serb,
    mo nu e sora cu necuratul!!!

  4. criserb Says:

    da, dar la cate ganduri mi au trecut prin cap

    … si mie Mo😛


Lasă un răspuns

