„Cul” sau „cocalar”???

Dupa ce am vazut filmuletul de mai jos, am ramas cu o dilema. Cei care nu stiu unde sa se opreasca dupa „marcarea” corpului sunt „cool sau cocalari”?

14 Răspunsuri to “„Cul” sau „cocalar”???”

  1. silvia Says:

    YAC

  2. alina Says:

    sunt nebunii nu cool ……frate isi bat joc d corpul lor …..urat

  3. heinrich Says:

    … sunt “cool sau cocalari”? hmm, cred ca motivatiile sunt diverse.
    Un factor important e microclimatul in care isi traiesc viata de zi cu zi, (anturajul), si de acolo, prin spiritul de competitie combinat cu spiritul de turma, nu mai e decat un pas.

    Dar cred ca motivatiile lor sunt diverse, si dincolo de intelegera noastra pt ca noi (sau cel putin eu), nu am simtit nevoia de a-mi face un tatuaj, deci nu pot sa emit o parere decat subictiva!

    Nu-l bagati in seama pe Heinrich, acesta abereaza, nu-i intelege pe tatuati si basta!

    Viata e ciudata si grea, dar trece!

  4. mohui Says:

    copii,
    eu ma intreb unde este limita dintre cool si cocalar, pentru ca un tatuaj finut, bine plasat e frumos. Dar ce te faci cu un corp plin de tatuaje, care de care mai hidoase? oare ce ii determina pe oameni sa ramana marcati (ca niste animale) pentru toata viata?

  5. criserb Says:

    idem Silvia🙂

  6. loreley64 Says:

    simt nevoia sa atraga atentia prin ceva…vor sa iasa din comun…si nu au cu ce altceva. Isi agreseaza corpul…si se cred „eroi”, crezand ca starnesc admiratia…de fapt, inspira mila! Sau poate orizontul intelegerii mele este mult prea definit si mic🙂

  7. monhnik Says:

    sunt horror.

  8. un om Says:

    sunt si ei true😀

  9. irisworld Says:

    nu sunt tatuata,nu ascult manele dar totusi de ce ar fi horror..sau naspa?parerea mea este ca nu ar trebui criticati sau judecati!nu spun ca e frumos sau urat sa ai corpul supertatuat sau gaurit.mi se pare ciudat ca toata lumea ii desconsidera si mi s-ar parea normal sa nu o faca…

  10. mohui Says:

    irisworld,
    sa nu imi spui ca tu esti „cea fara de pacat si totusi nu arunci cu piatra”, pentru ca nu mi-e greu sa cred!!1
    revenind la ale noastre, cred ca priveste pe fiecare in parte ce face cu corpul lui, noi ne dam cu parerea daca ne place sau nu.

  11. irisworld Says:

    m-ai inteles gresit!vroiam sa evidentiez faptul ca nu apartin vre-unui curent la moda(gen cocalari,emo sau mai stiu eu ce)ca sa intelegi ca sunt neutra si parerea mea este ca nu inteleg de ce sunt afirmi ca sunt marcati ca animalele etc.
    stii…nu toti oamenii iti impartasesc ”parerile” si faptul ca blogul tau e public aduce cu sine si critici uneori!

  12. mohui Says:

    irisworld,
    „marcati ca niste animale” nu am vrut sa sune a jignire, pentru ca nu este! am spus asta in ideea ca odata „tatuat=marcat” nu il mai poti scoate…
    referitor la „criticile” ce mi se aduc, eu nu le consider critici ci doar pareri. Ele pot fi in contradictie cu ale mele, pentru ca nu e obligatoriu ca toti sa avem aceleasi opinii.
    iti multumesc ca ai trecut pe aici si ne impartasesti parerea ta…

  13. irisworld Says:

    si am sa mai trec sa stii🙂

  14. mohui Says:

    iris,
    suntem aici…


Lasă un răspuns

