bancuri

Un divort se desfasoara la tribunal intre doi soti. Cei doi se  cearta pentru custodia fiicei lor. Femeia isi exprima argumentul ei:
– Eu am adus-o pe lume cu durere, custodia imi revine mie.
Judecatorul catre sot:
– Ce aveti de spus ca argument al dvs.?
Omul reflecta putin si apoi zice calm:
– D-le judecator, daca dvs. bagati o moneda intr-un automat de  racoritoare si iese un suc, al cui e sucul, al masinii sau al dvs…?

In Bucuresti, un autobuz tocmai se pregatea sa inchida  usile si sa  plece din statie. Soferul vede un om  alergand disperat spre autobuz  si il asteapta. Omul ajunge si il intreaba pe sofer:
– Ce masina e asta?
– Iveco! zise soferul si pleaca…

– Sotia mea afirma ca este foarte sanatos sa consum alimente  crude.
– Da, nici nevestei mele nu-i place sa gateasca.

Spune-mi, draga, sotul tau a gasit vreodata barbati straini in sifonier?
– Nu! Toti erau cunostinte vechi de-ale lui…

Doi proaspat arestati discuta in celula:
– De ce ai fost arestat?
– Pentru concurenta.
– …?
– Fabricam aceleasi bancnote ca si statul.

Un politist opreste un student pe strada pentru a-i verifica actele:
– Asa, vad ca nu lucram…
– Asa este.
– Inseamna ca trandavim pe banii statului…
– Exact, trandavim.
– Se pare ca suntem studenti?
– Ei, cu asta nu pot sa fiu de acord! Student sunt numai eu!

Trei tipi stau la o masa într-un bar, când un tip beat vine la ei  si, aratând catre cel din mijloc zice:
– Ma-ta e cea mai mare curva din oras!
Toti se asteptau sa sara la bataie, dar acesta îl ignora pe omul  beat, care se vede nevoit sa se retraga. Zece minute mai târziu, omul  beat vine iar:
– Aseara am f**ut-o pe ma-ta si a fost nemaipomenit!
Tipul iar refuza sa sara la bataie. Peste zece minute iar, aceeasi  poveste:
– Aseara i-am dat muie ma-tii!
Pâna la urma tipul se enerveaza:
– Du-te acasa tata, esti beat!

Este vara si foarte cald. Sotul iese din baie si ii spune sotiei:
– Iubito, e foarte cald si trebuie sa tund peluza. Ce crezi ca vor spune vecinii daca ies afara dezbracat?
Sotia il priveste si raspunde:
– Ca probabil m-am casatorit cu tine pentru bani…

Daca o persoana ajuta un hot inainte de a savarsi un furt, se numeste  COMPLICE si va plati pentru asta.
Daca o alta persoana ajuta un hot dupa ce a savarsit fapta, se  numeste AVOCAT si este

Postat in Uncategorized. Etichete: . 1 Comment »

Un răspuns to “bancuri”

  1. loreley64 Says:

    :))


Lasă un răspuns

