Cele mai sexy femei din lume

Conform www.askmen.com cele mai sexy femei din lume sunt:

1. Eva Mendes
2. Megan Fox

3. Marisa Mille…

6. Alessandra Ambrosio

7. Scarlet Johansson

8. Rihanna….

13. Halle Barry

19. Adriana Lima

restul pana la 99 le gasiti pe site-ul mai sus amintit…

10 Răspunsuri to “Cele mai sexy femei din lume”

  1. Jdn Says:

    Rihanna rulZZZZzz :)) mor de ea:X

  2. criserb Says:

    Mie imi place de Halle Barry, pacat ca e numa’ pe 13, merita mai sus

  3. mohui Says:

    jdn,
    mie nu imi place rihanna, dar am obsrevat ca place multora…
    serb,
    si mie imi place Halle Barry…

    stiti ce m-a socat, pozitia in clasament a lui Beyonce, pe la jumatate..

  4. loreley64 Says:

    bine ca nu sunt barbat..ca imi era tare greu sa ma hoatarasc😉

  5. mohui Says:

    loreley,
    mie imi spui cat de greu e sa alegi?!

  6. Jdn Says:

    mohui,
    sunt putine fete care o plac pe rihanna din cauza fitzzelor:P …da’ mie imi place😛

  7. mohui Says:

    jdn,
    tu esti o fata sau un baiat?

  8. Marius Says:

    jdn, nu raspunde. asta este discriminare🙂

  9. mohui Says:

    jdn e baiat…

  10. Marius Says:

    uof, trebuia s-o lasi asa, de suspans.
    strici tu repede tot🙂


Lasă un răspuns

