Iarna nu-i ca vara

Asa cum zice minunatul nostru presedinte, Basescu,  „iarna nu-i ca vara”, si are mare dreptate. Fiecare anotimp are frumusetea lui. Eu le iubesc pe toate 4, care acum nu prea mai ies la numaratoare, nu mai sunt patru… Iubesc iarna pentru ca zapada imi aduce aminte de iernile, adevarate ierni, de la Boboc,cand ningea si viscolea atat de mult ca nu aveai cum sa iesi din casa.

Pentru ca ieseam pe ulitele satului la sanius si uitam de noi, pentru ca in noptile senine de iarna auzeai paraitul zapezii inghetate sub greutatea pasilor tai.

Iubesc iarna pentru ca acopera pamantul negru, proaspat arat si graul verde ce plange dupa zapada.

 Iubesc iarna pentru ca imi place cum se aude lemnul arzand in soba, pentru ca vinul fiert are alta savoare cand il bei in acest anotimp…

 Iubesc iarna pur si simplu

4 Răspunsuri to “Iarna nu-i ca vara”

  1. alina Says:

    Nu o sa mai avem noi iarna cum o aveam cand eram noi mici…. acum e prea putin ca copiii sa se bucure de zapada cum ne bucuram noi………

  2. mohui Says:

    alinutza,
    ierni din cele de care povestesc eu, doar la munte mai poti trai…

  3. ghiocel07 Says:

    Din pacate nici la munte. „Gazda” de la munte a fost pe la mine si zicea ca nu a mai nins deloc. Dupa plecarea voastra a fost numai gheata pe partie, iar acum se topeste. Un an cu asa putina zapada nu a mai avut.
    Iar iarna pe care tu o iubesti, imi aduce aminte de copilaria mea cand trebuia sa facem partie sa iesim din casa.

  4. mohui Says:

    ghiocel,
    de iernile alea mi-e dor…


Lasă un răspuns

