Rochii cu fitze

Am remarcat ca oamenii ajung pe blogul meu cautand „rochii, rochii pe covorul rosu, rochii rosii”, asa ca m-am gandit sa le mai dau o mana de ajutor. Sa mai pun cateva foto pentru a avea de unde sa aleaga cand vor sa isi cumpere o rochie sau sa vada ce se mai poarta. Rochii purtate de vedete la acordarea premiilor „Globul de aur”, rochii cu fitze, mai jos:

Chiar daca are mai multe operatii estetice decat am eu degete la maini, Demi Moore imi place mai mult cu an ce trece…

Eva Longoria-Parker aranjata da bine pe covorul rosu…

Vanessa Hudgens, starul din seria High School Musical, a impresionat audienta…

Cand arati ca Eva Mendes nu ar fi pacat sa nu te imbraci asa?!

Iar daca esti marea castigatoare a serii si te numesti Kate Winslet este obligatorie o tinuta care sa te faca remarcata..

3 Răspunsuri to “Rochii cu fitze”

  1. Cami Says:

    Am vazut si eu toate rochiile, si ma bucur ca le-ai ales pe cele mai dragute..Daca Eva Mendes si-ar fi scos surplusul ala de material, ar fi fost super.. si au mai fost cateva dragute.. Salma spre exemplu🙂

  2. mohui Says:

    cami,
    mi-au mai placut vreo doua, dar lungeam prea mult postul…

  3. Cristina Says:

    Frumoasa Demi Moore..


Lasă un răspuns

