Tigarile, un moft bolnavicios

“Urmati sfatul medicului, nu faceti ca el!”  De cate ori nu ati dus tigari medicului, desi el era cel care va recomanda sa renuntati la fumat? De cate ori nu l-ati vazut pe dr tragand dintr-o tigara, desi tutunul poate ucide?

 

Stiu ca e treaba fiecaruia ce face cu plamanii lui, cu dintii lui, cu caile lui respiratorii, dar ce ne facem noi cei din jurul lor? Pentru ca noi suntem mai expusi riscului imbolnavirii de la fumul de tigara, fumata de altii, decat cei care isi asuma acest risc…

Se pare ca fumul de tigara care este emanat din tigara care sta in scrumiera este mult mai toxic decat cel care este “aruncat” afara de cel care trage din tigara. Oare cel care fumeaza e constient de riscul la care il supune pe cel de langa el? Poate ca de aici se trage “interzicerea fumatului in unele locuri publice, baruri, restaurante, locuri de munca”, dar nu stiu cat de respectata este aceasta decizie/lege. Problema e ca langa cei fumatori sunt aproape mereu si copiii acasa, iar fumul, nu neaparat fumatul, UCIDE!!!

Voi sunteti constienti de riscul „hai sa tragem o tighi”?

5 Răspunsuri to “Tigarile, un moft bolnavicios”

  1. crina Says:

    asa e , mo,,,eu urasc fumul de tigara si inca nu pot intelege de ce nu se lasa unii de fumat,,,dar ca sa mai inveselim trista atmosfera, hai sa iti relatez o fapta care s-a petrecut nu demult,,,
    acuma ca tot e campania asta antifumat,,,,cica au aparut pachete de tigari pe care scrie ca dauneaza grav sanatatii, ca provoaca cancer pulmonar, impotenta, sterilitate, etc, etc, etc,,,si se duce romanul la magazin sa isi ia un pachet de tigari,,,,si vanzatoarea ii da unul care ii era mai la indemana pe care scria TUTUNUL DAUNEAZA GRAV SANATATII.PROVOACA IMPOTENTA.La care romanul, cica, dati-mi-l pe cel care provoaca CANCER, va rog!!!am ras de am lesinat,,,da, suntem Romania,,si totul e posibil….

  2. loreley64 Says:

    aoleu, mo ai ales asa imagini ca simt ca vei convinge multa lume sa se lase de viciul asta…Convingator, zau. Eu m-am lasat de mult, a fost un exercitiu de vointa…si nu cred ca m-ar mai tenta niciodata sa devin fumatoare….

  3. mohui Says:

    loreley,
    si eu cred ca oricine se poate lasa de fumat, atata timp cat vrea!!! de cateva zile m-am hotarat ca in birou la mine sa nu mai las colegii sa fumeze, nu de alta dar am observat ca nu prea mai pot respira de la fum…

  4. Alexu Says:

    Am o saptamana de cand nu mai fumez.Brusc,de la un pachet pe zi la absolut nici o tigara.E foarte greu..daca reusesc sa trec peste asta va fi o realizare personala mare.

  5. Iuli Says:

    Tinerii din ziua de azi care fumeaza de la varsta de …. 13-14 ani , ei zic ca e COOL si ca sunt cei mai tari dar habar nu au ce isi fac , ce isi baga in organism , pacat.


Lasă un răspuns

