o data-n viata

Doi dintre cei mai buni prieteni se pregatesc de insuratoare. El, nu prea da importanta hainelor, asa ca nu cred ca isi va face multe probleme cautandu-si costum. Ea e femeie si se va comporta ca atare: rochia asta nu are suplete, aia nu are materialul pe care il vreau, etc… Eu i-am sarit in ajutor dandu-i un site pe care sa se uite dupa rochia dorita daca nu are timp sa mearga prin magazine. M-am uitat si eu pe rochiile importate de Stefania si iata ce mi-a placut:

  • pe primul loc,  se afla o rochie rosie, tocmai pentru ca este atipica rochiei de mireasa…

  • pe locul doi, o rochie ce parca nu are varsta:

  • iar pe 3, o rochie pentru cele ce care vor sa fie imbracate ca in povesti…

sau asta…

18 Răspunsuri to “o data-n viata”

  1. danutza Says:

    sunt altele de pe siteul ala care imi plac mult si de acolo immi voi lua eu rochita de mireasa. sper ca mergi cu mine sa o aleg :*

  2. danutza Says:

    si cred ca ne-ai caracterizat foarte bine pe amandoi , daca e vorba de noi doi : P ….daca nu, inseamna ca mai sunt si altii ca noi😉

  3. Anonim Says:

    Foarte frumoase…Dar oare cum artrebui sa aratam pentru rochiile astea?

  4. mohui Says:

    narcisa,
    ca mine, ca tine, fiecare dintre noi poate purta o rochie frumoasa…

  5. mohui Says:

    pitic,
    inseamna ca stiu sa descriu oamenii??

  6. alina Says:

    toate rochiile sunt frumoase …dar prima si a doua sunt preferetale mele ….prima te fc sa arati ca o printesa iar a doua are o eleganta aparte…
    dar pana le vom imbraca noi mai e mult….

  7. Ofelia Says:

    Oare de ce iti place tie tocmai rochia rosie? Pentru ca are si alb?

    Pentru mine, daca vrei sa ma ajuti, te rog sa imi cauti de acum niste pantaloni, pentru ca oricat de frumoase sunt rochiile, ar trebui sa le imbrac eu si sa nu fie cea mai mizerabila zi a vietii mele. Rochiile unt frumoase doar pe altcineva, poate si pe mine daca mi se spala bine de tot creierul. Oricum, probabil voi avea nevoie de una in preajma pensionarii, asa ca ai timp berechet sa cauti pantalonii potriviti.

  8. mohui Says:

    alina,
    nu stii niciodata cand apare andrei…

  9. mohui Says:

    ofe,
    promit sa iti caut pantaloni, dar tu trebuie sa promiti ca ii vei purta…

  10. danutza Says:

    mie asta imi place cel mai mult si mai sunt vreo 4 dar sunt ceva probleme cu siteul :http://www.magicbride.ro/rochie-de-mireasa/67-Haven
    @mohui – da, te pricepi sa descrii oamenii :*

  11. silvia Says:

    ofe,
    foarte foarte tare optiunea ta legata de felul cum sa arate rochia ta de mireasa.

  12. sip Says:

    Si eu care credeam ca au renuntat la nunta …

  13. mohui Says:

    sip,
    pentru ce motiv?

  14. sip Says:

    @mohui – N-au mai zis nimic de mult timp .

  15. ghiocel07 Says:

    Tinute pentru soacre nu sunt?

  16. loreley64 Says:

    intr-adevar greu de ales rochia de mireasa…uf, bine ca a trecut perioada aia !
    Pe vremea mea (i.e.n)🙂 nu aveam acces la creatiile de afara, asa ca ne multumeam cu ce aveam pe-aici…iar cele mai originale, ne creeam singure modelul. Imi amintesc ca eu am facut-o dintr-o perdea, stiu ca veti rade..dar chiar asa a fost. Dintr-o dantela de perdea. Avea crinolina si o trena de vreo 2m, era frumoasa dar foarte greu de purtat. M-am chinuit toata seara sa ma misc, ca sa nu mai vorbesc de dansat..asa ca aveti grija ce alegeti, caci o mireasa nu are timp sa stea pe scaun prea mult😉

  17. mohui Says:

    loreley,
    spui prostii cu „i.e.n.”. eu cred ca daca ne alegem noi rochia, atunci e frumnoasa, indiferent de parerile celorlalti…


Lasă un răspuns

