ninge, ninge, ninge iar

Dragii mei, pentru prima oara se adeveresc previziunile meteorologilor. Aseara la meteo au spus ca va ninge in S-E  Romaniei si iata ca s-a intamplat minunea.colegii au iesit la o bataie cu bulgari de zapada;

altii la pozat;

si toti la aruncat cu bulgari in geamul meu. si asta pentru ca eu nu am voie afara, avand inca probleme cu spatele :((

6 răspunsuri to “ninge, ninge, ninge iar”

  1. alina Says:

    lasa mo ca te fc tu bine……cam nebunii colegii!?:)

  2. mohui Says:

    eh, e un examen pe care trebuie sa il treaca atunci cand se angajeaza!

  3. ghiocel07 Says:

    La noi nu ninge. A fost o incercare azi dimineata, dar atat. A iesit soarele si gata.

  4. mohui Says:

    la noi a nins frumos, uneori parea ca ninge ca in povesti…si s-a asternut zapada pentru sanius…

  5. loreley64 Says:

    parca acum ar veni Craciunul, nu-i asa?
    ce fain a fost..fulgi imensi si frumosi…super! Pacat ca nu ai putut sa te bucuri de ea pe deplin..stiu cum e…si eu am stat 2 zile cu spatele in pioneze 😦

  6. mohui Says:

    loreley,
    M-am bucurat ca un copil cand am vazut ce frumos ninge. seara mi-am vazut nepotii avand aceeasi bucurie pe fatza jucandu-se prin zapada!
    altfel, de luni am luat-o bine, 2 ore am stat in pioneze pana sa ma pot ridica si indrepta de spate…


Lasă un răspuns

