Concurs de pacalit oamenii


Am primit astazi mai multe mailuri de la oameni din tara prin care isi revendicau premiile castigate la un concurs organizat de FC Dinamo si Orange. Mai jos gasiti o mostra:
Ce este „Castiga cu Dinamo”?
    Este un concurs special, oferit de F.C. Dinamo Bucuresti in colaborare cu Orange Romania, cu o multime de premii valoroase! Castigatorii marelui premiu vor fi premiati pe viata cu bilete la partidele echipei F.C. Dinamo. Si tu poti fi unul din castigatori !!! Doar 5 dintre participantii inscrisi au sansa de a castiga marele premiu.
 Cum poti participa?
    Foarte simplu! Nu este nevoie decat de inscrierea dumneavoastra la fisierul atasat acestui email. Premiile puse in joc:
 

    Premiul 1: Bilete pe viata la partidele echipei F.C. Dinamo
    Premiul 2: Echipament complet F.C. Dinamo + o minge
    Premiul 3: Tricou cu autograf din partea oricarui jucator al echipei

Cei care se ocupa de inselarea oamenilor au copiat in detaliu pagina lui Dinamo. Numai ca, premiile castigate nu sunt in lista de premii, dupa cum observati mai jos:

Felicitari, sunteti castigator!!!

Cine sunt ceilalti 4 castigatori?
George Manuel
Dilisman Ancuta
Claudiu Chirita
Hancu Matache

Ce am castigat?
Prosop F.C. Dinamo Bucuresti – poza este atasata la email

 Cum intru in posesia premiului?
Pentru a intra in posesia premiului va trebui sa validati o cartela Orange Prepay in valoare de 4 Euro.

Aceasta cartela reprezinta taxa de transport pe care o suportati dumneavoastra.

Introducerea unui cod invalid duce la anularea premiului.

Pentru validare completati formularul atasat la email.

Oameni buni, este o inselatorie pe fatza, nu completati nimic, nu cumparati cartele Orange!!! Nu va dati datele personale in baza unui email primit astfel!!!

15 Răspunsuri to “Concurs de pacalit oamenii”

  1. lawrencesoft Says:

    Dear Mo, am si eu o mare are dilame, cu tot respectul pentru blogul tau si pentru faptul ca ai sesizat aici inselatoria: nu trebuia sesizata Politia pana acum, ca sa fie blocat acel IP si inchisa pagina pirat ??? Cum de se mai poate accesa pagina respectiva ???

  2. mohui Says:

    dragul meu Laur,
    stii foarte bine ce implica asta, ca esti in fenomen! am trimis deja o sesizare la adresa adresa cu IP ul ala (cred ca m-am exprimat coerent, sper!), asteptam raspunsul…

  3. lawrencesoft Says:

    atunci m-am linistit ! speram sa fie inchisa pagina pirat !

  4. mohui Says:

    asa sper si eu…

  5. Gigi Says:

    e pentru aia:D

  6. valy Says:

    este vreo problema daca am completat cererea de inscriere de la primul email?….dupa aceea am vazut aici ca e pacaleala😦

  7. mohui Says:

    valy,
    nu este o mare problema, dar pe viitor FII ATENT cui si unde lasi datele tale personale!

  8. mohui Says:

    gigi,
    din pacate primul comment nu l-am putut aproba, iti imaginezi de ce! dar te=am inteles si pe tine si cuvintele alea…

  9. valy Says:

    multumesc pt raspuns….m-am linistit…dar ce ar putea ei sa faca cu datele mele personale?😕

  10. mohui Says:

    valy,
    nu ii interesau datele ci cartela aia prepay, ca pentru asta era facut „concursul”…

  11. valy Says:

    am inteles. multumesc inca o data

  12. sip Says:

    Interesant …
    O zi buna !

  13. jdn Says:

    Sper ca nu v-ati luat teapa…a fost prost facut… siteul si tot.. prima oara a mers da p urma cu cartela.. trebuia sa fi.. prea prea.. nebun:D asa sa te grabesti aiurea

  14. dannn Says:

    sunt niste nesimtiti in plm de porci naibi sa ii ia dracu pateaza ONOAREA clubului DINAMOO FORZA DINAMOOOOO!!!!!!!!!!!!1

  15. Nivea concurs de pacalit oamenii « Si maine e o zi Says:

    […] februarie 25, 2009 — mohui Va amintiti de concursul pe care se presupune ca l-a organizat FC Dinamo, eh, bine, azi a venit randul altei societati sa “organizeze” acelasi concurs. O noua […]


Lasă un răspuns

