Pomul de Craciun

De ceva timp am o dilema. Ce impodobim de Craciun, brad natural sau unul artificial? Fiecare are avantaje si dezavantaje. Bradul artificial costa mai mult dar poate fi folosit mai multi ani la rand. Poate fi ales in functie de numarul de ramuri, de inaltime, de culoare… Dezavantajul: nu miroase a padure, a Craciun!!! Bradul taiat din padurile noastre, si asa defrisate si in scadere, are mai multe dezavantaje materiale:  trebuie sa aduni acele cazute pe jos (urasc chestia asta), odata taiat din padure, altul in locul lui credte in cativa ani; dupa ce trec Sarbatorile bradul ia calea ghenei si astfel se arunca niste bani aiurea in fiecare an. Avantajul impodobirii unui brad natural e dat de mireasma raspandita in casa. Daca „trebuie” brad natural, as prefera unul in ghiveci,  pe care sa il pot folosi si la anul!

In fine, daca m-am decis asupra bradului, ramane dilema globurilor: cele din sticla, pictate manual, care costa o gramada de bani si pentru care exista riscul spargerii si pierderii lor, sau cele din plastic, mai ieftine si rezistente in timp, dar fara stralucirea celor din sticla pictate!

Cum e mai bine sa procedez, voi ce ziceti? Ce culori folositi pentru a-l „gati”?

16 Răspunsuri to “Pomul de Craciun”

  1. Dana Says:

    Bineinteles in alb si rosu. ATAT

  2. mohui Says:

    Dana,
    vii luni la noi la birou sa ne ajuti sa impodobim bradul (de import, nu l-am taiat din padurea noastra!) in alb si rosu? sa ne „copilarim” pe langa el…

  3. dana Says:

    in 2 culori clar(asa am facut mereu ) sau o singura culoare …anul trecut l-am facut numai argintiu a iesit foarte frumos …ce punem in bradut : globuri de plastic (tin mai mult si sunt mai ieftine), „betea” – sa citam un copil dragalas care a facut bradutul aseara🙂, si luminite …si fundite ..

  4. ghiocel07 Says:

    Eu in fiecare an am impodobit bradul in diverse culori. O data alb complet, altadata rosu, multicolor. Culmea chiar si rosu cu alb ! In ceea ce priveste podoabele, toate sunt frumoase, mai ales ca prin ele patrunde in casa spiritul Craciunului. Si daca in fiecare an am cumparat cateva, acum am o gramada. Am inceput sa le mai si dau celor care nu au. Si sunt multi, din pacate.

  5. mohui Says:

    dana-pitic,
    stii ce ma intreabm, cum i-ar sta unui brad impodobit cu roz sau cu galben (nu auriu)?

  6. mohui Says:

    giocel07,
    „culmea chiar si rosu cu alb” exact asa il impodobesc maine pe bradutul de la birou!!! abia astept, ne-am propus sa facem asta cu colinde si ceai cald (in loc de ciocolata si vin fiert)…

  7. loreley64 Says:

    draga mea, aceeasi dilema am avut-o si eu acum doi ani. Mereu optam ptr un brad natural pe care cheltuiam o mica avere, doar ptr mirosul frumos fara de care nu concepeam Craciunul. Ma cam saturasem insa de adunat acele din covor si mai apoi corvoada aruncarii lui😀
    In cele din urma, am optat ptr unul artificial, ales cu gust, foarte asemanator cu cel natural, iar ptr miros cumpar niste crengute de brad pe care le fac ghirlande prin casa si astfel am rezolvat o problema destul de spinoasa. Bradul se demonteaza superusor, este mai frumos decat orice brad natural si unde mai pui ca sunt si „ecologista”….heheheh
    Cat despre decoratiuni…am vreo 4 tipuri
    1. Rosu si alb, asa cum multi ti-au recomandat
    2. Albastru si argintiu
    3. Verde si auriu
    4. Doar ALB, care desi monoton la prima vedere, este superb.
    Am aceste decoratiuni si in fiecare an schimb..
    Sper ca nu te-au plictisit detaliile mele, iti doresc Craciun Fericit !
    Loreley

  8. mohui Says:

    lorely,
    rosu si alb am avut in urma cu un an, albastru si argintiu in urma cu doi ani…
    anul asta e hotarat, portocaliu-caramiziu cu auriu acasa si alb-rosu la serviciu. ce nu combin niciodata sunt rosu si albastru, sunt alergica!
    multumesc ca ai trecut pe aici, numai bine

  9. silvia Says:

    eu l-ash impodobi cu un „rosh-albastru”…si ash chema apoi shtirishtii …va datzi seama ce audientza vor avea…

  10. silvia Says:

    shi sa nu fie gresheala de interpretare…vorbim aici de bradul de la Dinamo

  11. mohui Says:

    silvi,
    fa-l la tine la birou rosu si albastru, noi la birou la Dinamo l-am facut rosu si argintiu!!!

  12. lawrencesoft Says:

    Clar ros-albastru, si sa instalatia de luminitze sa si fredoneze celebra piesa „Steaua e numai una”…;)

  13. mohui Says:

    laur,
    pune ti pofta in cui sau continua sa visezi! alege tu!

  14. silvia Says:

    gata…azi cand am ajuns la birou, bradutzul era deja impodobit in…culorile natzionale „alb-roshu”

  15. silvia Says:

    dar…pe ici pe colo mai apare si cate un globuletz albastru…

  16. mohui Says:

    silvi,
    lasa, mami, ca vin eu in inspectie o sa dispara cate un globuletz albastru..


Lasă un răspuns

