Cadouri de Craciun

De cateva zile ma tot gandesc ce cadouri sa fac apropiatilor mei si ce mi-ar placea sa primesc. Pentru mine, placerea e sa daruiesc, nu neaparat sa primesc. Dar ma mint si pe mine cand spun ca nu ma bucur de cadouri. Imi place sa vad ca se gandesc unii oameni la mine, sa constat ca nu sunt incadrata la „si altii”! Ce mi-ar placea cel mai mult sa primesc? Flori, de fapt plante. Fie crini, fie orhidee sau orice alta planta care face flori:

Apoi ar mai fi cercei sau bratari din argint,  fulare si dulciuri, dulciuri „cat cuprinde”! Hm, eu v-am spus ce mi-ar placea sa primesc, dar daca mi-ati da idei, sugestii in legatura cu ce v-ar placea voua sa primiti, mi-ati usura mie foarte mult munca. Asa ca, astept parerile voastre in ceea ce priveste Mosul cel mai darnic…

36 Răspunsuri to “Cadouri de Craciun”

  1. alina Says:

    eu as vrea de la Mos Craciun bani si… ce mai vrea el

  2. mohui Says:

    alina,
    Frumos ar fi sa spui ce iti place tie sa primesti cadou, ca de bani nu duci tu lipsa. Iar daca nu ai, stiu eu o mama care sare imediat in ajutorul tau…

  3. criserb Says:

    Uite Mo, eu am zis aici ce vreu de la Mosu’

    Vezi, eu nu sunt mofturos🙂

  4. FCDinADN Says:

    Draga Mos Craciun,

    Mi-as dori ca sa primesc din partea clubului Dinamo Bucuresti un tricou original, cu numarul 10, masura S-M, purtat de catre jucatorul cu pricina intr-un meci oficial. Mi se pare un cadou foarte minunat, mai ales ca mi s-a folosit proprietatea intelectuala, reprezentata prin motto-ul inscriptionat pe fularele vandute in magazinul clubului: FCD IN ADN!

    Iti multumesc foarte mult, Mosule!

    10-12-2008 Laurentiu

    PS: Sper ca tipele de la posta sa nu rataceasca scrisoarea mea.

  5. alina Says:

    draga mosule,
    imi doresc doar sa fim mai fericiti….si sa ne bucuram de orice clipa alaturi de cei dragi

  6. crina Says:

    eu vreau ZAPADA de Craciun si sanatate in 2009…ca restu vin de la sine,,,

  7. mohui Says:

    alinuto,
    ce i-ai cerut tu mosului, iti da Domnu’! Mai incearca o data cu scrisul la Mos…

  8. alina Says:

    bine mosule,eu primesc detoate numai cadou sa fie…:)

  9. alina Says:

    bine mosule,
    eu primesc detoate numai cadou sa fie…:)

  10. mohui Says:

    mai copii,
    de la MOSU’ cerem ceva palpabil, nu sanatate, nu bani… Mai degraba o masina (de jucarie)…

  11. alina Says:

    draga mosule,
    cred ca mai bine un spartan mi,as dori

  12. Cami Says:

    Palpabil..:D Ce idei dai si tu Mo🙂

  13. Cami Says:

    Noi femeile toate vrem flori,dulciuri si mici „chestii” de argint..a…si nu ne plac cosmeticele, abia ni le nimerim singure si le dam mai departe de obicei..Si ne mai plac lumanarile parfumate,sau chestii mirositoare…am dreptate?🙂
    PS: Serb, si eu vreau praguri pentru Lancer,sau macar aripioarele de la spoilerul fatza.. dar cred ca mi le cumpar singura.

  14. silvia Says:

    eu…nu stiu inca ce sa cer Mosului, am avut si am ca tema in continuare sa gandesc in locul Mosului pentru a face suprize piticilor mei, daca pentru cel mic e simplu, cu un „vuu” sau „jiji” il nimeresc sigur, in celalalt caz mi-e f greu…asa ca de unde timp si pentru mine, il las pe el sa gandeasca.

  15. mohui Says:

    cami,
    pai de cerut sanatate, cerem si cand ne facem rugaciunea de seara (cine si-o mai face!), si cand e ziua noastra (ca deh, asa raspundem cand suntem intrebati ce ne dorim!)asa ca, e timpul sa cerem acum (ca de adus, nu stim daca se poate!)

  16. mohui Says:

    mami,
    o sugestie, o directie…

  17. crina Says:

    palpabil, mo??? atuncea vreau un gigolo sa imi danseze 24 de ore….ce zici de asta????

  18. Dana Says:

    Un copil ii scrie o scrisoare lui Mos Craciun: „Dlaga Mosule, te log mult sa-mi aduci un tlenulet electlic, o masinuta si o ciocolata”.
    Se duce copilul la posta si duce scrisoarea. Postaritele deschid scrisoarea, o citesc si li se face mila de copil. Hotarasc ele sa puna mana de la mana si sa-i cumpere copilului darurile. Strang ele banii cumpara trenuletul, cumpara masinuta, dar de ciocolata nu le mai ajung banii.
    Trimit cadoul copilului.
    La cateva zile de la Craciun copilul duce la posta o alta scrisoare cu multumirile pt Mos Carciun:
    „Dlaga Mosule, iti multumesc pentlu cadouli, tlenuletul este magnific, masinuta este supel. Eu sunt convins ca mi-ai tlimis si ciocolata, da cled ca tampitele alea de la posta au mancat-o.

  19. FCDinADN Says:

    REVIN:

    Dupa ce am vazut pozele de azi: http://www.dinamomania.net/articol.php?aid=14609 si mai ales ca are numarul de pe tricou 99, precum anul de nastere al grupului istoric Boys, imi schimb intentia de cadou, deci 99>10! (asta am invatat-o si la facultatea magnifica pe care am terminat-o)

    :))))))))

    Merci!

  20. lawrencesoft Says:

    Eu vreau sa-mi aduca Mosul doi cai frumosi ! Sau maxim 6 cai !

  21. moni Says:

    eu vreau sa imi aduca Mosu` note mari la teza…atat …

  22. criserb Says:

    @Cami – eu il las prima data pe Mos, daca nu mi le aduce el, am sa mi le iau eu😉

    @Crina – daca vrei sa-ti danseze unu 24 de ore iti trebuie un dansator, gigolo ar trebui sa-ti faca altceva 24🙂 daca nu ma inel😛

  23. Ce vreti de la mosul? Says:

    […] a facut un sondaj la ea pe blog, ma gandeam sa fac si eu unul dar plese nu ma luati ca vreti sanatat si bla bla… vreau sa-mi […]

  24. mohui Says:

    Moni, puiule!
    la cat si cum inveti tu, sunt sigura ca iti iei notele mari singura. Mosul trebuie sa iti altceva, spune ce vrei!

  25. floricica Says:

    Dragalaso!!!
    In perioada asta se primesc plante din-alea de se cheama craciunei…..le stii? De-aia ti-as face cadou!!!
    oricum, sa fii sanatoasa, ca mosul oricum….vine!!!
    Mai are putin si ajunge si la tine, daca ai fost cuminte, si cred ca ai fost odata ce ai scris ce vrei a primesti…iar legat de bijuterii….e mai amplu. La asta tre’ sa te cunoasca bine persoana care i-a scris lui mosu’. Pupi.

  26. mohui Says:

    Floricel,
    eu stiu florile de care imi spui tu, problema e ca nu prea stiu sa le ingrijesc (mor dupa un an!). dar stiu ca orice planta care flori e binevenita in perioafa asta…
    pupici

  27. Alex Says:

    MO’sule vreau un Pi-si-cut! pe care sper sa il iau mai devreme de 25🙂 in rest bucurie, sanatate ca`i mai buna decat toate😉

  28. dana Says:

    Mosule eu am fost cumintica si as vrea in primul rand sa pot sa respir ….dupa care mi-ar placea sa primesc bijuterii (Mosu Nicolae – mi-a adus niste cercei ftr frumosi, pacat ca nu am avut ocazia sa-i port – dar iti promit Mosule ca ii port :* )

  29. stan georgian Says:

    eu adice je george vreau:
    -o bicileta rosie
    -o foarfeca noua
    -o canapea
    -un lcd de 102
    -un dulap
    -permisul de sofat
    -masina de condus
    -usa la intrare
    -dulat in bucatarie
    -masa in bucatarie
    -scaune
    -perdea la camera
    si crede eu ca pt mine e deajuns daca nu se poate macar prietenii care ii am sa fie mai legati si sa fim unii langa celalati mai mult,pt unii noile lucuri de munca sa fie mai linistitoare isi vor da seama
    pt her ana
    -fier nou de calcat
    -aragaz
    -o papusa mare de colectie
    -nu stiu
    -joben
    -fond de ten
    -laptop mic
    -un catel viu
    -palarii muuuuuuuuulte
    -un parfum nina richi
    -un fes lung de mohair
    -sa mearg mai mult peste hotare
    -sponsor pt noul spectacol
    -stangi si cortina la scena
    -sa se implineasca proiectul pt copii defavorizati
    si cam atat crede eu ca e destul si daca nu se poate,vreu un pupic de la ubita mea

  30. sip Says:

    Sincer sa fiu Mosule nu stiu ce-mi trebuie !
    Colega mea spune ca sunt un ‘imbuibat’ .
    Oare asa sa fie Mosule ?

  31. ghiocel07 Says:

    Conform DEX „Imbuibat” = Ghiftuit de mâncare şi băutură. Ce legatura are asta cu Mos Craciun? Sau e un cuvant prea elevat pentru „colega”.

  32. A.D. Says:

    Sincer…eu ii multumesc lui Dumnezeu ca sunt sanatos, familia e sanatoasa…si asta deocamdata e cel mai important…cat despre Mos, as dori ca fetita fratelui meu sa se nasca pe 25 Decembrie(anu’ asta:D)si sa fie sanatoasa manca-uar tata de scumpa…vad fericire pe chipul omului care este fericit si implinit in felul acesta…nu mi da bani mosule, nu mi da bunatati pt.ca oricum sarmalele le mananc prin vecini:D…da mi sanatate, pt. ca oricum sunt „bogat” in felul meu…Multumesc…

    La multi ani & Sarbatori Fericite….tuturor!

  33. mohui Says:

    Sip,
    trebuie sa vrei ceva, nu te lua dupa „colega”!

    George,
    cred ca din toate dorintele tale pentru Mosu’, cel mai usor e sa vorbesc cu Ana sa ti dea un pupic!

    Crina,
    sa vorbim cu cei in masura sa vina gigolo-ul dorit la tine!

  34. mohui Says:

    adi,
    se pare ca Mosul a venit deja la tine. sa fie sanatoase amandoua si taticul cu ele, sa fie fericiti…

  35. sip Says:

    Vreau, sigur ca vreau, mo … barca pneumatica de 3 locuri + motor de 4-5 HP (cai)
    dar…. nu vrea mosul !

  36. mohui Says:

    sip,
    oare n-ati fost cuminte?!


Lasă un răspuns

