traim sa muncim sau muncim sa traim?

In aceasta seara vorbeam cu un coleg in privinta orelor de program, nu ale mele ci ale unei prietene. Ea nu stie decat la ce ora pleaca de acasa, pentru ca de ajuns inapoi nici macar cu aproximatie nu poate spune. Pentru ce, pentru ca pentru bani nu merita. Si-a dat peste cap viata personala, si in curand, cred ca si sanatatea. Ea e doar un exemplu din randul tinerilor care muncesc din zori si pana in noapte pentru o viata mai buna, pentru un trai in care sa nu depinda de parinti si pentru un viitor sigur. Muncim si sambata si duminica, iar aceste zile nu ni le mai da nimeni inapoi! Aproape ca nici nu ne dam seama ce pierdem. Se duc ore pe care le-am putea petrece alaturi de cei dragi, ore in care am fi putut face ceva pentru noi. Stim cu totii de cazuri de imbolnaviri sau moarte ale unor tineri din cauza muncii pana la epuizare. Am putea spune Stop cand inca mai putem schimba ceva in acest program. Sa ne facem pe plac noua:

  • sa mergem la plimbare prin parc, pe strazi sa observam crisparea si grijile de pe fetele oamenilor;
  • sa mergem la o comedie buna, pentru ca la sfarsitul filmului sa ne doara obrajii de la ras;
  • sa mergem sa ne jucam in zapada, fie ca ne batem cu bulgari fie ca facem ski;
  • sa stam cu ai nostri, ca e cel mai pretios timp din viata noastra;
  • sa ne tinem de mana partenerul/a si sa ascultam o muzica buna.

Sa facem toate asta cand inca nu e prea tarziu. In fond, traim sa muncim sau muncim sa traim?

4 Răspunsuri to “traim sa muncim sau muncim sa traim?”

  1. crina Says:

    buna tema!

  2. mohui Says:

    so, crina…
    pentru ce muncesti?

  3. lawrencesoft Says:

    My dear Mo, tu ne-ai intrebat pe noi pentru ce muncim, dar despre tine nu ne spui nimic ? Uite de ex. eu muncesc iarna ca sa am vara bani de benzina, sa ma plimb cu motocicleta ! Imediat cum vine primavara, te invit si pe tine la o plimbare !

  4. mohui Says:

    Laur,
    poti sa muncesti mai putin in iarna asta, ca eu nu ma urc pe moto nici daca ma platesti! imi e teama…


Lasă un răspuns

