Si m-am indragostit numai de…

„Ce ochi frumosi are!” „Cum sa nu iti placa buzele alea, mai ca iti vine sa le mananci… si ce fund frumos are!” Sunt doar cateva din replicile pe care le dam cand ne pica cineva cu „tronc”. Sunt destui cei care spun ca nu e atractie fizica, ci situarea pe aceeasi lungime de unda, suflete pereche, bla bla… E adevarat ca atractia fizica nu tine o relatie in priza cativa ani sau o viata, dar ea isi face „rolul” cand intalnim pe „the one”. Mie imi fug ochii imediat la gura (buzele frumoase ma dau gata).

 Fundul inapoi, acolo unde exista, mie imi da senzatia de om puternic, sigur pe el. Iar daca va spun ca picioarele trebuie sa fie intr-un anumit fel, Ropo o sa ma omoare!!! :)) Cand iti place ceva la „cineva” cauti sa ii stai aproape, vrei sa il cunosti. Si ii cunosti comportamentul, sufletul, personalitatea… Descoperi daca iti place si pe interior asa cum iti place si pe exterior. Te indragostesti sau nu…

Dar stiti ce nu imi place mie?! Nu mi place sa ii miroasa gura (brrr!), nu imi plac sosetele albe puse la pantofi, nu imi plac unghiile netaiate…

Pe tine, ce te atrage? ce iti displace?

8 Răspunsuri to “Si m-am indragostit numai de…”

  1. missoptimism Says:

    Fata, in primul rand, iar apoi mainile si buzele
    Nu imi plac mainile neingrijite sau sprancenele stufoase;)

  2. ana Says:

    ochii…da ochii ma atrag in primul rand…
    si parfumul…
    aspectul ingrijit
    si cum deschide gura-mai mult ce „scoate” pe gura🙂

  3. lawrencesoft Says:

    Pe langa ochi, buze, fund, airbag-uri, etc, e important si numele persoanei. In toamna asta sunt fascinat de nume feminine. Cred ca mi se trage de la versurile lui Nichita Stanescu: „A venit toamana, e timpul ca indragostitii
    sa stie numele iubitelor lor-
    dupa cum frunzele cand soarele le bate
    banuiesc ca au umbra…!”

  4. mohui Says:

    hm, observ ca ochii „fac impresie” la prima vedere. pe mine nu ma incearca nicio emotie speciala cand privesc niste ochi…

  5. lawrencesoft Says:

    😉 si au am observat ca ochii fac impresie la prima vedere, asa cum urechile fac impresie la prima auzire !

  6. mohui Says:

    laur, te joci cu cuvintele…

  7. mohui Says:

    ah, daca e sa imi placa ceva la ochi, imi plac genele lungi, lungi, lungi

  8. crina Says:

    mie imi plac mainile,,,si nu ochii, ci expresia din ei,,,si gropitele care le face cand surade si mersul usor taraganat,,,si lentoarea cu care iti spune ca te iubeste,,,si felul cum te strange in brate de parca numai tu ai fi pe pamant,,,si felul cum isi pleaca capul lui la pieptul tau de parca acolo ar fi cel mai sigur loc din lume,,,si parul matasos care freamata la orice atingere,,,si in sfarsit, pielea – acest amalgam de senzatii delicioase, in care ma pierd adesea pana lesin,,,totul imi place la EL ,,,, pentru ca respira frumos pentru ca respira pentru tine,,, pentru ca traieste frumos pentru ca traieste pentru tine ,,,, pentru ca iubeste incet ca sa nu te piarda niciodata,,,


Lasă un răspuns

