Roma, orasul plin de istorie

Spre deosebire de Paris, Roma e un oras pe care l-as vizita din nou si maine. E atat de multa istorie in Roma ca simti cum te invaluie. Chiar daca nu eram la prima vizita, am fost surprinsa placut la fiecare ruina. Italienii stiu atat de bine sa conserve istoria, ca pietrele le vom vedea la locul lor si peste cativa ani. Colosseumul, cel mai impunator amfiteatru antic, a fost construit in perioada 70-80 e.n., putand gazdui aproximativ 80.000 spectatori, martori ai unor lupte intre gladiatori sau intre oameni si animale…

Vazut noaptea, Colosseumul are un farmec aparte:

Straja la Colosseum sta Arcul lui Constantin:

Pana in Piazza Venezia, vezi la tot pasul diferite forumuri, „pietre” care spun multe cunoscatorilor si putine noua celorlalti. Frumul lui Cezar, Augustus, Traian…

 

 

 

Columna lui Traian:

Cladirea care „modernizeaza” Piazza Venezia este Palatul National al parintelui Italiei, Vittorio Emanuelle:

Panteonul, construit initial ca Templu Roman, pentru ca mai tarziu sa primeasca destinatia de Biserica Catolica:

Sunt atat de multe de spus si aratat din Roma, dar orice ai uita sa spui, nu trebuie ratat aruncatul banutului si dorinta pusa la FOntana di Trevi pentru o intoarcere grabnica…

5 Răspunsuri to “Roma, orasul plin de istorie”

  1. ana Says:

    si eu am fost la roma
    este un oras incarcat de istorie
    la tot pasul, gasesti o poveste, o particica dintr-un trecut glorios…
    f frumoase pozele

    sper ca banutul lasat la Fontana Di Trevi sa ma duca in curand inapoi///

  2. mohui Says:

    ana,
    pe mine m-a dus inapoi, si sper sa o faca in fiecare an…

  3. ghiocel07 Says:

    Desi aveam unele ezitari legate de Italia….poate la anul banutul tau sa ma duca si pe mine la Roma. Asa cum tu doresti sa revii la Roma, aceeasi dorinta o am eu fata de Viena.

  4. FCDinADN Says:

    Tocmai ce am venit in Roma azi. L-am trecut in top 3 orase, mama B😀

  5. mohui Says:

    FCDinADN,
    e super Roma, mi-a placut la nebunie…


Lasă un răspuns

