Kent Nanotek Rosu

Primesc deunazi un mail de la Kent. Ce e iesit din comun este ca eu nu sunt fumatoare, dar astia imi trimit informatii cu privire la activitatea lor. Asa aflu ca de azi ar trebui sa „descopar cel mai intens gust, in format compact!” Ar trebui sa ma simt minunat cu „noua atitudine Kent”!!! Pachetul este rosu, si dupa cum cunosc fumatorii, culoarea pachetului da denumirea tigarilor. Prin urmare KENT NANOTEK RED sau Kent Nanotek 7! si asta pentru ca tutunul contine 7 mg Gudron, 0.7 mg Nicotina si 7 mg Monoxid de Carbon, ar trebui sa fie pe piata zilele astea! Kent Nanotek Red a fost lansat cu petrecere la inceputul lui Octombrie in Studio Martin, cu cantari de dj celebri si cu testari de tigari. lume incantata de noul gust, ochiul incantat de culorile pachetului, si sanatate din ce in ce mai putina…

5 Răspunsuri to “Kent Nanotek Rosu”

  1. lawrenceSoft Says:

    mie mi-a trimis Mihaela Radulescu un e-mail cu poza ei, si ma intreba daca fumatul este unica mea placere !

  2. mohui Says:

    laur,
    era cu subinteles intrebarea…

  3. criserb Says:

    Mie nu mi-a trimis Raduleasca nimic :(( nu de alta dar eu am multe alte placeri :))

  4. vlad3_07 Says:

    chiar acum fumes a -2a tigare din pachet :))))

  5. wELLy Says:

    Eu prefer Kent nanotek 7


Lasă un răspuns

