o zi din viata mea

Din 365 de zile una doua sunt speciale. Zi de nastere sau zi de nume. Se intampla ca in aceste zile sa fii sunat de oameni care nu isi aduc aminte de tine in alte situatii, sa nu primesti felicitari de la cei la care te astepti. Multi incearca urari deosebite, altii doar un traditional „La multi ani!”. Ce imi doresc eu intr-o astfel de zi? Hm, sunt egoista, dar intr-un mod ciudat. Vreau ca toti ai mei sa fie sanatosi, sa fie fericiti. NU suport durerea lor, ma macina mai rau decat a mea.

De ziua mea, am alaturi pe cei dragi mie, prieteni care merita (ne meritam unii pe altii), dar si simple cunostinte.  serb , dragul de el, mi-a spus la multi ani pe blog, diana la fel, laur-balaur mi-a trimis de dimineata trandafiri virtuali:

 

iar cand am ajuns la munca deja era biroul plin. de la colegi, sefi, sefi mai mari…

multumesc tuturor

18 Răspunsuri to “o zi din viata mea”

  1. silvia Says:

    la multi ani!!!

  2. moni Says:

    la multi ani!

  3. diana Says:

    foarte frumos postul m-a impresionat foarte mult.ma bucur ca la servici ai avut o surpriza dar cel mai mult ma bucur ca e ziua ta si te simti bine.eu iti doresc un sincer La multi ani!:*:X:*:X

  4. criserb Says:

    Un pupic de la Serb si unu de la Pitica🙂

    La Multi Ani Mo!

  5. mohui Says:

    serb, pitica,
    pupicii sunt bine primiti…

  6. Mada Says:

    La multi ani Mo!!! Sanatate si multe multe bucurii pentru tine si toti ai tai (pentru ca totul sa fie asa cum iti doresti tu)!!!

  7. mohui Says:

    mada,,
    multumesc mult. pupici pentru voi trei…

  8. Vicentius Says:

    La multi ani, Mo!!Sa fii sanatoasa, fericita si iubita!Te pupa fam Bucur, Lia, Angi, Cristina si Vici

  9. mohui Says:

    vice & fetele din viata ta,
    multumessc

  10. crina Says:

    La multi ani, Mo! Sa fii sanatoasa si iubita , ca oricum de toti esti indragita!Te iubim( eu cu baietu, eu pt zambetul tau , baietu pt picioarele tale luuuuuuuuuuuungi,,,)!Toata dragostea din lume! pupici zgomotosi iti daruim! muah!

  11. mohui Says:

    crina si baietu,
    multumesc

  12. lawrenceSoft Says:

    La Multi Ani, Pitico !

  13. Oana Says:

    La multi ani Mo!!! pentru ca eu m-am ”trezit” cam tarziu sa iti urez La multi ani🙂 iti doresc sa ai o seara deosebita …cel putin la fel de frumoasa ca ziua de azi!!! Pup

  14. Valy Says:

    La Multi Ani !

  15. ghiocel07 Says:

    Intotdeauna cei din urma vor fii cei dintai ! Adica, eu. Draga Mo acum cand toti au terminat cu urarile, am ajuns si eu la rand. Nu de alta, dar unii mai si muncesc la servici. Ne-am intalnit de cateva ori si parca te cunosc de-o viata. Iti doresc tie si la toti ai tai sanatate multa (am retinut ca asta e important pentru tine), bucurii, fericire, o caruta de flori (stiu ca-ti plac), prieteni adevarati, multi pupici si un tort cu…..lumanari. La multi ani, cu toata dragostea.

  16. mohui Says:

    ghiocel,
    multumesc din suflet

  17. sip Says:

    Am si eu o intrebare: Nu te doare capul, azi …?

  18. mohui Says:

    sip,
    nu, ar trebui?! sunt doar franta, dorm pe mine…


Lasă un răspuns

