Gratar la Moeciu

Moeciu-Episodul 3

In weekendul trecut am fost la munte.  Silvi si Dragos s-au gandit ca „fetelor si baietilor-departament” le-ar prinde bine niste aer curat, relaxare printre brazi, gratar la lumina lunii (de data asta am inlocuit-o cu 2 becuri :))) Daca la urcatul pe munte am fost codasa (deh, la micul dejun „mancasem 2 rosii si o cafea!), la facutul gratarului am fost sef! S-a mancat cu pofta din toate ce le-am aratat la jar, dar a si ramas din plin. Prin urmare, m-am gandit sa va invit si pe voi la masa, ca tot e ora pranzului:

ceva mai usor pentru inceput-pulpe dezosate si aripioare…

hm, micii sunt pentru cei care nu sofeaza, doar ei pot bea o bere…

Bucatarul sef va doreste POFTA BUNA…

Postat in oameni. Etichete: , , . 11 Comments »

11 Răspunsuri to “Gratar la Moeciu”

  1. crina Says:

    in darnicia ta, ne-ai dat si noua niste mici! mmmmm…ce buni sunt,,, capsunel unde e? de ce nu la-i luat pe post de ajutor de bucatar???111

  2. moni Says:

    uuuh:>:>…..ce bine arata:)

  3. crina Says:

    pardon,,, am tst gresit,,,l-ai luat… oricum daca miroase precum arata, cred ca v-ati ospatat pt o luna!!! mmmm….

  4. silvia Says:

    mai vreau si eu cateva aripioare…d’alea cu 2 oase, sa nu manaci tot:)

  5. moni Says:

    aripioare mai vrem si noi…adica eu si diana:x

  6. silvia Says:

    eh…acum toti aripioare…mai e si altceva acolo pe gratar care sa va faca cu ochiul…

  7. moflea Says:

    hmmm.. ce bine arata

  8. mohui Says:

    boier Moflea,
    poftiti la masa!
    seara minunata…

  9. criserb Says:

    Mo, tu nu stii ca cea mai buna pasare e tot porcul ?🙂

  10. mohui Says:

    serb,
    eu nu mai mananc porc de vreo 6 saptamani…

  11. Ardei iute Says:

    Micii arata bine. Pentru carne recomand niste retete http://www.ardei-iute.ro/retete-gratar-barbecue.htm


Lasă un răspuns

