Sala Dinamo demolata

Sala de sport din curtea Parcului Sportiv Dinamo si-a gasit astazi inevitabilul sfarsit. Desi a iesit din circuit de cativa ani, sala in care se jucau meciurile echipei de baschet Dinamo  mai pastra astazi mirosul victoriilor dinamoviste. Fostii sportivi care au jucat cel putin o data in aceasta sala erau astazi incercati de un sentiment ciudat. Cu fiecare lovitura de buldozer sau „masinarie cu nume ciudat” parca li se luau amintirile ce le purtau in suflete…

In micuta tribuna care se vede in imaginea de mai sus au plans suporterii asesoftului cand Dinamo a castigat ultimul titlu la baschet…

 Hmm, ce amintiri am si eu din aceasta tribuna, am fost martora la multe meciuri ale baschetbalistilor de la Dinamo, iar atunci mai stiam ce sunt alea victorii…

Copacii au cazut primii, acum e sala la pamant, dar una noua da semne ca se ridica. Proiect maret exista, dar cand va fi finalizat el?!

2 Răspunsuri to “Sala Dinamo demolata”

  1. moflea Says:

    o sa dureze multi ani pana cand o sa fie gata…

  2. mohui Says:

    boier moflea,
    chiar ieri intrebam pe cei care o daramau daca se pricep sa ridice alta in locul asteia vechi asa repede! Au lasat capul in jos si mi-au raspuns ca ei se pricep doar la demolari…Nu imi fac sperante ca se va ridica repede, pt ca s-au chinuit sa ridice un zid (nu stiu la ce foloseste) in aproape doi ani… mi-e si frica sa fac un calcul😦


Lasă un răspuns

