Tiganii, mizeria Romaniei

In fiecare zi in care plec spre munca, eu plec in excursie. Am parte de emotii, unele placute, altele nu. Pot sa ma angajez si la vreun ziar, ca am subiecte noi in fiecare zi. Pentru curiosi am sa va detaliez evenimentele importante din saptamana al carei weekend tropaie la usa.

  • Luni, imediat cum s-a urnit din statia Eroilor minunatul 226, un nene (nu era domn, ca am impresia ca bause, si era si neingrijit) a lesinat si parea ca nu isi va reveni. Femeile din jur au inceput sa devina isterice: sunati la salvare, opriti masina, dati-i apa, scoateti-l la aer… Spre surprinderea mea, salvarea a venit in max 7 min, ajungand autobuzul dupa numai 2 statii. Bila alba lor si motociclistului care le-a deschis drumul.
  • Marti, pentru unii zi cu ghinion, pentru altii normala. Asteptam autobuzul in statie, cand aud o bubuitura. Pe trecerea de pietoni o doamna in varsta intinsa pe jos, iar un pic mai in fata un tanarul cazut de pe scuterul cu care o lovise pe doamna. A fost randul meu sa sun la salvare, am asteptat salvarea, politia (iarasi au venit foarte repede) si apoi am plecat spre munca. Aflu ca doamna se simte nu prea bine, chiar daca nu are fracturi…
  • Azi, vineri 27 iunie, nu prea aglomerat 226, plin cu batrani si cateva specimene de tigani. o pereche statea chiar pe scaunele rezervate mamelor, batranilor sau cel cu handicap. De la prima vedere nu mi-a placut faptul ca mirobolanta dra statea in bratele lui, iar el isi intinsesera cracii pe jumatate din culoar. Dar, deh, e lumea in care traim. La Eroilor se ridica tiganii, ca se apropia statia lor, si se aseaza langa mine, facandu-si loc cu coatele. Mi-am zis ca o sa coboare, si scap de ghionturile lor, dar, surpriza simt cum eram calcata pe picior, desi era loc suficient in autobus. Tiganul ii facea loc mandrei lui sa opereze in geanta doamnei de langa mine. I-am aratat lui ca am observat, motiv pentru care m-am trezit cu un cot in stomac. N-am renuntat, i-am spus unui calator de langa mine ce fac tiganii, iar el mi-a intors spatele. In inconstienta mea, ii urmaream pe tigani sa vad cum actioneaza, norocul meu a fost ca nu prea au avut ce sa ia din geanta femeii sau nu au mai avut timp ca a oprit autobuzul. Altfel, ii atrageam atentia femeii si cine stie ce urme de taieturi de lama aveam pe fatza.

Sfat pentru cei care circula cu autobuzele: TINETI geanta si telefonul astfel incat sa le aveti sub control. Nu tineti banii si telefonul in buzunarele gentii dinspre exterior. Iar daca ati observat ca tiganii opereaza in buzunarul/geanta celui de langa dvs nu va faceti ca nu ati vazut. Intoarceti-va cu spatele, dar impingeti-i pe tigani peste omul pe care il „face”!

CONCLUZIE: bine le facea Cioroianu daca ii aduna pe toti si-i ducea in desert!

6 Răspunsuri to “Tiganii, mizeria Romaniei”

  1. Pacifistu' Says:

    Mă superi!Ca mulţi alţii tu generalizezi,hoţii acestei ţări pot fi atât de etnie rromă cât şi români de-ai noştri.Şi nimic nu-ţi permite să-i cataloghezi pe confraţii noştri(ţiganii)ca fiind „mizeria Roomâniei” plus că e ciudat să spui „mizeria Mizeriei” :)) Şi-ţi spun asta în calitate de pacifist,non-violent,şi un militant al luptei împotriva discriminării!Să-ţi meargă din plin.

  2. Pacifistu' Says:

    Sigur,gestul acelor 2 indivizi e groaznic şi revoltător,ai acţionat bine atrăgându-le atenţia,şi te felicit pentru asta!

    P.S:ţara aceasta,mai bine se lipseşte de oameni ca Beccali decât de acei oameni liberi,care sunt ţiganii.(asta ca răspuns la concluzia ta)

  3. sip Says:

    Bravo MO dar prea mult curaj cu astia strica !
    Ai grija …!

  4. mohui Says:

    sip,
    stiu ca am actionat din impuls si n-ar fi trebuit. Dar mai stiu si ca as actiona la fel din nou…

  5. mohui Says:

    pacifistu,
    nu generalizez cu privire la tigani, dar din ceea ce mi s-a intamplat am tras concluzii! pot fi gresite, dar sunt ale mele…

  6. Cristi Says:

    Burn’em all !!! M-am saturat de imbecili pakistanezi ( ca de acolo au venit si au trecut prin Turcia la noi ) care incearca sa fure si haina de pe tine cand stai in autobuz. Majoritatea ( ati observat ca sunt politicos si nu am generalizat ) sunt niste adevarate haimanale, dar am vazut si exceptii.


Lasă un răspuns

