Ana Maria Gheorghe

Imi place fotografia, imi place sa pozez orice, oriunde, oricand… Imi place sa surprind trairile oamenilor in imagini,  sa fiu partasa la emotiile lor. In concediu am facut multe fotografii, iar printre persoanele fotografiate a fost si „vedeta” postului Acasa Tv, dra care prezinta vremea, Ana-Maria Gheorghe. Daca e sa ne luam dupa fotografiile postate pe site-ul postului tv mai inainte amintit, Ana Maria este perfecta, fara burtica, fara celulita, sani obraznici… Ha, ha, ha, doar la tv si in imagini (fotoshopate) exista perfectiune.

Asa arata in imagine lucrate…

Din pacate, realitatea e alta, dra este cu burtica, cu celulita, cu sani un pic lasati…

Mergeam sa-mi iau o inghetata cand ii aud vocea suava (hi, hi)… Pana sa ma dezmeticesc, „vedeta” disparuse. Dar pentru mine, nimic sinimeni nu poate fi ascuns. Prin urmare, la cateva zeci de minute am surprins-o venind de la plaja cu iubitul ei, pentru a-i admira celulita de pe picioare, sanii nu tocmai obraznici si burtica. Nu spune nimeni ca trebuie sa fii perfect, dar nu crea imaginea unei perfectiuni ca nu e reala… Poze in costum de baie mi se pare ca nu e fair sa postez…

 

10 Răspunsuri to “Ana Maria Gheorghe”

  1. moni Says:

    e urata:|…mie nu imi place de ea

  2. mohui Says:

    nici mie, mai ales ca am vazut-o asa cum e ea…

  3. criserb Says:

    Mie nu-mi plac falsurile… imi plac oamenii asa cum au fost ei facuti… nu sa-i vad intr-un fel intr-o revista si cand ma intalnesc cu ei sa nu-i recunosc😦

  4. mohui Says:

    serb,
    tu o stii pe fatuca, pt ca e prietena cu „veverita”, si veneau la meciuri impreuna acolo unde stateam noi…

  5. lawrenceSoft Says:

    …poate nu era ea cea din Antalia !

  6. mohui Says:

    laur,
    ochiul meu nu se inseala…

  7. criserb Says:

    Asa e Mo, am stat de atatea ori langa dom’shoara din poza… nu inteleg cum poate sa indoiasca lawrenceSoft de tine🙂

  8. anonim Says:

    io as f….!!!!!

  9. mohui Says:

    anonimule,
    te priveste ce i-ai face…

  10. alyna Says:

    nashpa


Lasă un răspuns

