Mutu, Mutu, Adrian Mutu!

N-am fost niciodata fan Mutu, pana astazi. Cand i-am vazut privirea pierduta inainte de a executa penalty-ul am stiut ca va rata. Dupa ce a pus mingea pe punctul cu var de la 11m a intors privirea spre banca de rezerve parca pentru a cere ajutorul. Piturca ar fi trebuit sa-l intoarca din drum si sa puna un alt jucator sa bata penalty-ul. Mutu marcase un gol, nu avea nevoie stringenta de a inscrie.

Exista riscul sa rateze, intamplare ce l-ar fi daramat din nou pe greu incercatul Mutu, ceea ce s-a intamplat! Nu-l acuz pe Adi, nici macar un pic, ba din contra… Am vazut azi un „briliant” alergand si cazand pe gazon pentru ca nu mai avea putere sa se opreasca. L-am vazut facand pressing, respingand mingi din careul nostru la fazele fixe, pasand frumos pentru colegi. Lacrimile de dupa ratarea penalty-ului vorbeau in locul lui Mutu. Iar azi a mai castigat cel putin un fan, pe mine!

9 Răspunsuri to “Mutu, Mutu, Adrian Mutu!”

  1. criserb Says:

    Ma surprinzi…

    Ai dreptate in ce zici, si eu l-am vazut la fel dar… mai are de muncit pana sa-i devin fan. Sper din tot sufetul sa-si revina, avem nevoie de el si sper ca moralul sa-i revina la normal…

    N-am vazut 11-le… am preferat sa nu ma uit, la fel ca si tine am simit… nu-l invinuiesc de loc… a facut tot ce a putut, nu a fost ziua lui norocoasa oricat de mult a incercat… dar pana sa-i devin fan mai e😛

    Te pup fano🙂

  2. mohui Says:

    serb,
    eu cred ca Piti nu ar fi trebuit sa l lase pe Mutu sa bata. Era la capatul puterilor…

  3. criserb Says:

    Corect… dar nici nu cred ca a fost obligat…

  4. pippo Says:

    Ai dreptate, lacrimile din ochii lui au spus totul…

  5. andreimvc Says:

    Cred ca v-a trezit sentimente materne :)).

  6. mohui Says:

    andrei, tot ce se poate! mi s-a parut neputincios inainte de executarea penalty-ului, cerea ajutorul…

  7. silvia Says:

    a fost prima data cand „am cobit” si nu mi s-a reprosat ca eu sunt de vina pentru ce s-a intamplat, lasand la o parte gluma la ce privire avea dupa ratare nu puteai sa te superi pe el…

  8. sip Says:

    Sa nu uitam golul marcat de el …

  9. mohui Says:

    singurul gol al romanilor…


Lasă un răspuns

