un mac, doi maci, un camp cu maci…

 

Pe drumul de intoarcere de la Buzau, duminica am oprit undeva la vreo 30 km de Bucuresti pentru a face cateva fotografii la niste maci superbi…

 

Postat in flori, foto/poze. Etichete: . 8 Comments »

8 Răspunsuri to “un mac, doi maci, un camp cu maci…”

  1. moni Says:

    ce frumos 8->…iar piticu’ meu ,ca de obicei, cel mai tare….:x

  2. criserb Says:

    Si Pitica unde ?🙂

  3. diana Says:

    pitica …are o problema cu insectele…si nu se expune ea asa usor pericolelor🙂

  4. diana Says:

    mo mo mo de ce ai zis adevarul ca am o problema cu insectele…si nu ma expune eu asa usor pericolelor????? X-(

    asa fu vorba???!:(:((:(

  5. mohui Says:

    diana, pentru ca asa si este! ti-e frica si de o furnica si de un fluture si de… pup

  6. diana Says:

    nu diana a postat comentariul initial ci mama ei curajoasa;)

  7. mohui Says:

    stiu, mi am dat seama, dar si de al doilea am un dubiu…

  8. silvia Says:

    al doilea e al ei…


Lasă un răspuns

