Mi-am luat casa…

Fiecare dintre noi isi doreste un partener de viata, un urmas si o casa. Asa ca, mi se pare normal sa va spun ca mi-am luat casa dotata cu o gradina imensa. Ma bucur mai mult pentru gradina decat pentru casa, ca asa am putut si eu sa-mi dezvolt pasiunea pentru flori si gradinarit. Dar de ce sa mai tin suspansul ridicat? La treaba cu voi, adica la privit fotografii!

Bineinteles ca cel care imi impartaseste pasiunea pentru flori e Razvan-nazdravan, zis si Capsuna. Prin urmare el a fost primul plimbat prin imensa mea gradina:

Ce am omis sa va spun, gradina este deschisa pentru toata lumea: copii, indragostiti, parinti sau bunici:

Poate nu va plac lalalelele, dar va promit ca o sa pun si alte flori, veti vedea..

Culorile florilor sunt preponderente sunt rosu si alb, oare de ce?!

Cui sa nu placa asa ceva?!

Am in curte si broaste testoase, una pentru exemplificare…

Intrarea in gradina e minunata, un rond imens cu flori. acum sunt lalele, mai tarziu or sa fie alte flori, in functie de sezon…

in sfarsit, casa de care va vorbeam. o sa va invit pe toti la o petrecere mare mare mare. Veniti?

 

 Lumea ma intraba pe mess unde sunt facute pozele… eu le raspund aici, cine ghiceste primeste ca premiu o sedinta foto!!!

15 Răspunsuri to “Mi-am luat casa…”

  1. silvia Says:

    casa…nu o recunosc, restul imi pare f cunoscut dar …imiscapa locatia.
    …da’ piticu’ cine e?

  2. mohui Says:

    piticu’ e primul meu oaspete oficial! mai incearca in privinta locatiei, poate iei premiul… pup

  3. diana Says:

    mainviti si pe mine in casa ta si in gradina ta??????? upsss ce uituca sunt am rau de inaltime:-& eeehh dar tot pot vedea florile…. sper ca nu sunt si albine nu imi plac! iar broasca testoasa o-so pun in acvariul meu cu pesti.
    astept invitatia!:*

  4. Oana Says:

    Sunt super pozele. Si in Herastrau sunt ffff multe. Sper sa isi tina obiceiul chiar daca nu o sa mai avem Summit in anii urmatori. Piticul e cea mai frumoasa Floricica.Pucpici multi!!!!

  5. Ofelia Says:

    Casa nici eu nu o recunosc
    Insa gradina seamana cu Herastraul… Oricum, e tare frumoasa!
    Am fost si eu in Gradina Botanica. Si tot lalelele erau la putere…
    Frumoase flori, frumoase poze, frumoasa Capsuna, frumos MO!

  6. Doctorul Says:

    Foarte frumoase poze iar casa sa iti umple sufletul de bucurii pentru ca meriti🙂

  7. mo Says:

    merci, ofe!, dar nu e herastraul pozat… ai pierdut premiul, pup

  8. mo Says:

    doctore, casa e cea mai tare, ca e pentru pasarele, iar ele sunt nevinovate…

  9. diana Says:

    pozele sunt facute in cismigiu!!!!!!!!!!!!!!1

  10. mohui Says:

    hei, diana! tu nu ai voie sa raspunzi! mi-ai stricat concursul…😦

  11. laurentiu Says:

    cismigiu, mama b!
    se vede de la o posta ca nu prea mergeti pe acolo :D:D:D:D

  12. pippo Says:

    Faaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
    Am crezut ca ti-ai luat casa be ”bune”!
    Sa ma anunti atunci cand iti vei cumpara casa pt. tine, nu pt. pasarele…
    Sa vin la petrecerea de casa noua!

  13. pippo Says:

    Ai vazut ca ti-am zis ca „iti vei lua” !

  14. moni Says:

    fff frumoase pozele….florile sunt f frumoase da’ mai frumos e ‘nepotu meu’:X
    si casa e frumoasa…cand ma inviti pe la tine?:P

  15. mohui Says:

    ehe, cand o voi localiza! ca nici eu nu stiu pe unde e… pup


Lasă un răspuns

