Camelii pentru Camelia

Ieri a fost ziua unei prietene, dar din pacate nu i-am spus La multi ani!. am urmarit sa intre pe mess, dar nu am fost pe faza. Asa ca: La multi ani, Cami! Sa iti dea Dumnezeu tot binele din lume, sa ai parte de bucurii multe in noua ta casa… 

 

 

 

 

12 Răspunsuri la “Camelii pentru Camelia” r r

  1. Camelia Says:

    Multumesc mult de tot, Mo !

  2. Camelia Csiki Says:

    A gasit mesajul tau si alta Camelia..Asa ca mi-am revendicat si eu “La multi ani!”-ul..Mai ales ca aveai camelii… :)

  3. camelia popa Says:

    …. A mai gasit mesajul o ….Camelie din Aiud, jud Alba. Am implinit o vârstă în 21.04.2008 si azi, cautand poze cu camelii am vazut superbele poze si mesajul…. Au fost multi care mi-au facut urarai, dar si destui care au uitat, asa ca MULTUMESC SI EU, CHIAR DACA NU-MI ERA ADRESAT…… Numai bine va doresc, Camelia Popa.

  4. camelia popa Says:

    mi-ar placea sa dialoghez cu Camelia Csiki, ca vad ca s-a nascut in aceeasi zi… camipoa2007@yahoo.com si n-am mai intalnit o Camelie nascuta in 21 apr….. ce zici?

  5. Camelia Says:

    Nu, nu m-am nascut in aceeasi zi.

    Imi pare rau de confuzie! Eu am gasit mesajul de Florii si m-am gandit ca este vorba despre onomastica :)

    M-am nascut in iunie, sunt geamana!

    Dar putem vorbi, intra pe blogul meu
    http://cameliacsiki.wordpress.com

  6. cami Says:

    mai sunt si altele :) ……………. care au sarbatorit in toamna :)

  7. Irina Says:

    Eu sunt Irina Shrother si am intrat sa spun tuturor Cameliilor La muti ani cu sanatate.

  8. marian stoica Says:

    Salut Camelia Csiki!
    Ma numesc marian Stoica si sunt din Urziceni.As dori sa corespondez si sa vb cu tine mai multe pe net,dar nu stiu unde sa-ti scriu.Ai vreo adresa de e-mail pe yahoo.com unde ti-as putea scrie?
    astept raspunsul tau!
    Cu mult respect,Marian Stoica

  9. kmy Says:

    multumesc mult………st nascuta pe 23 11 1994 j vreau sa le urez tuturor cameliilor la multi ani din partea unei camelii

  10. camy camy Says:

    la m ulti ani tuturor cameliilor

  11. kmytza Says:

    apropo de camelii , si eu sant una
    maine e ziua mea
    tuturor cu acelasi nume as vrea sa le urez numai sanatate si tot ce-i mai frumos in viata
    as vrea sa dialogam si poate ne-am cunoaste
    id-ul meu e kmytupeysta@yahoo.com
    scrieti-mi florilor !!

  12. Camelia Csiki Says:

    Multumim, Irina. Frumos din partea ta.


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

